Saturday 15 January 2011

Reedene kokkuvõte

Ja töönädal ongi läbi! Uskumati kui kiirelt see läks... Istun siin ja joon Barbaadose rummi kokaga ja ootan hiinaka tellimust.

Rummi saime New Yorkist mehe noorema õe isalt kaasa (erinevad isad, kuid ei ole mingit pool-õde ja pool-vend, õde on õde ja vend on vend) kaks pudelit. Nii palju kui ma proovinud olen, siis see päris õige Kariibidelt pärit rumm on ikka superhea võrreldes enamustega, mis meie poodides saadaval on. Lisaks rummile saime pudeli Lapponia murakalikööri tädilt ja lennujaamas ostsime pudeli Malibut ja Absoluti mangoviina ja praegune baarikapp (ehk külmikupealne, sest baarikappi meil ei ole) näeb üsna hea välja :)

Hiinakat tellime alati ühest ja samast kohast ja see on lihtsalt supper. Kiirtoit ei ole see kindlalt, sest oma tund tuleb oodata, kuigi restoran on ise üsna ligidal. Tavaliselt keedame ise riisi ja tellime siis liha juurde. Minu viimase aja lemmik on kindlasti kana karri, kuid järgmine kord peaks ikka proovimise mõttes midagi uut ka proovima. Ja ühest einest saame meie tavaliselt kaks einet. Söömisega pidama saamisega on tihti raskused, aga kõht saab lihtsalt liialt täis :)

Lisaks olin täna tuvi (nagu mu kallis abikaasa mind nimetas :P) ja unustasin oma telefoni koju. Tavaliselt kui tööl igav on, siis ma kontrollin iga paari minuti tagant Facebooki ja Twitterit ja saadan mehega sõnumeid. Seekord saatsin mehega meile tööarvutist ja kuna eelnimetatud lehed on blokeeritud, siis veetsin aega Buduaari foorumis ja uudiseid lugedes. Õnneks oma Google Readerisse saan tööl logida ja sai blogidel silma peal hoida ja lugeda. Kuid sellele vaatamata oli natukene vabastav tunne ka. Viimasel ajal olen ma tundnud, et internet on ikka tõesti sõltuvust valmistav ja iga natukese aja tagant uurin meile ja värke, kuigi midagi uut ja huvitavat ei olegi.

Raamatu lugemisega olen ka tubli olnud. Paar õhtut põhimõtteliselt netis ei istu ja telerit ei vahi tuima ilmega ja 50lk lugemine läheb kiirelt. Kui ma samas vaimus jätkan, siis ehk aasta lubadus 25 raamatut lugeda ei olegi nii utoopiline :)

Kõikidele toredat nädalavahetust ja puhake mõnuga!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...