Saturday 29 January 2011

Põhiliselt põnevatest asjadest tööl

Reeded mulle meeldivad, sest peale seda tuleb laupäev, mis on mu lemmik nädalapäev. Peale tööd käisime mehega Westfieldi kaubanduskeskuses taas. Sõime kerge õhtusöögi, milleks seekord ei olnudki burger, vaid hoopis grillsai Pretis ja kohv. Ostsin uue jumestuskreemi ja näokreemi ka, sest vaja oli. Ja rohkem ei ostnudki, eriti tublid olime. Üks pluus jäi küll ühes poes näppu, aga ma siiski ei ostnud seda, sest mul ei ole ju tegelikult järjekordset pluusi vaja.


Tööst ka natukene. Nimelt meie siinne juhataja ei ole üldsegi kontoris järgmisel nädalal. Ja kes määrati selleks ajaks klienditeenindust juhatama? Mina! Ma pean tunnistama, et hirm on küll. Üks teine tsikk, kes meie protseduure kirjutab, isegi ilmekalt küsis, kas ma üldse oskan. Ei oska, aga küll ma kuidagi hakkama saan! Ma ise arvasin, et juhatajaks pannakse selleks ajaks Lucy, sest ta on siin osakonnas olnud pikemalt kui mina. Samas mina olen firmas pikemalt töötanud. Eks saab huvitav olema ja ma pean kedagi või midagi hirmsasti paluma, et meil mingeid kohutavaid kaebusi ei tuleks. Kuigi kaks päris hirmsat kaebust jättis mu juhataja juba minu õlule. Eks ma annan endast parima ja loodan, et järgmine nädal kiirelt-kiirelt mööduks.


Üks põnev juhtum tööl ka. Esmaspäeval tulime tööle ja hirmus hirmus külm oli – konditsioneer ei töötanud. See oli aga kummaline, sest alles suvel panti siia uus konditsioneer. Kutsusime firma kohale ja parandasid ära. Täna saime aga teada, et keegi oli meie kontorihoone taga oleva konditsioneeri välja lülitanud. Vaatasime turvakaameraid ja on selgelt näha, kuidas keegi laupäeva (!!) õhtul autoga tuleb. Auto pargiti natukene eemale ja kaamerast näeme vaid selle nurka. Mindi maja taha, turvakaamerast näeme, et keegi käis seal taga taskulambiga. Kahjuks kaamera pilt on väga kehva, aga selgelt on näha kui muidu süsimustas tagahoovis keegi taskulambi põlema paneb. Siis läheb see isik(ud) autosse tagasi ja sõidavad ära! Et nagu, wtf?! Üritame nüüd välja uurida, kes need küll olla võisid. Kõikidele tuli muidugi esmalt pähe, et ehk konditsioneeri-firma oma poisid tahtsid lisa-raha teha, sest väljakutse eest ju maksime. Väga kummaline igatahes. Aga põnev.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...