Thursday 6 January 2011

NYC vol 5 - Koduteel.

Viimased ostlemised tehtud ja internetis oleme isegi Check Ini ära teinud. Homme USA idaranniku aja järgi kell 21:45 peaks meie lennuk lahkuma ja reede hommikul Londoni aja järgi jõuab Londonisse. Oleks meie kodu kodusem, siis ootaks ilmselt rohkem tagasi jõudmist. Aga eks see omaette korteri otsimine on meie esimene ja tähtsaim siht.

Kotte ei ole me sugugi pakkinud ja homme hommikul saab olema huvitav, kuidas me kõik need asjad ära mahutame. Ja kui kaaluga ka üle ei läheks, oleks eriti tore. Täna sai viimased maiustused meile ja natukene tööle võtmiseks ja rohkem ei oskagi tahta. Olgu, tahaks alati, aga meie üks üüritud tuba seab meile piirid :D

Igatahes, siinne elu ei ole sugugi mannavaht ja kindlasti ei ole ma enam nii kahe käe ja jalaga siia kolimise poolt. Seda otsust me veel mõtleme ja kaalume tulevikuks. Aga seda hiljem...

Eks näis, kas ma reede õhtuks jõuan esimese postituse täpsema ülevaatega üles või näeb see ilmavalgust laupäeval. Mees sai Apple poest uue iPadi, sest meie tellitud otsustas ära surra, enne kui me seda korralikult kasutadagi jõudsime. Ja mina naudin nüüd läpaka kasutamist kui keegi kõrval ei niutsu, et tahaks ka :D

Euroopa, varsti näeme, igatsen!

2 comments:

  1. Kuidas see elu seal Ameerikas siis on? Mis on kõige suuremad miinused?

    ReplyDelete
  2. oo, ma juba ka ootan su muljetusi, nii eluolulisi kui ostuteemalisi :) aga kõigepealt puhka ikka korralikult reisiväsimusest välja!

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...