Saturday 18 December 2010

My 15 minutes of fame


Meil tuli täna laia lund maha ja otsustasin natukene Heathrow lennujaama utsitada Twitteris, et meie teisipäevane lend ikka läheks.

Pärast niisama internetis kolamist avastasin järsku meilides, et kaks londonlast on mind jälgima asunud Twitteris. Tundus kahtlane. Uurisin järgi ja tuli välja, et Heathrow lennujaam oli mu säutsu retweetinud. Natukene nende säutsusid uurides on näha, et nad eriti tihti ei retweeti inimeste postitusi, seega on mul hirmus uhke tunne. Ja arvestades, et Heathrow lennujaama jälgib Twitteris 18645 inimest on natukene hirmutav mõelda, et nad kõik mu säutsu lugesid... Aga samas on hea tunne ikka, et mu pisikene säuts välja valiti. Oh, hea algus puhkusele ja mu egole :)

2 comments:

  1. oh, aga ma polegi öelnud, kui kade ma olen, et sa new yorki lähed! ma niiiii tahaks ka! olen alati unistanud, et saan ühel päeval meerikamaa ära näha ja NY tundub konkurentsitult kõige köitvam.

    kahju, et mul USAs perekonda pole, oleks rohkem motivatsiooni minna :D

    ReplyDelete
  2. Ei usu, et kui saatus ei oleks korraldanud, et ma sinna pere saan, ei oleks ilmselt ise sinna ka iial sattunud. Kui lisaks lennukipiletitele veel hotelli kaheks nädalaks maksta, siis oleks ikka üsna kirves reis. Aga jumalale tänu, nüüd saame ämmal külas käia :)

    Kui me ikka lõpuks lennukile saame! Ma iga 5min tagant uurin ilma ja Heathrow uudiseid, et kuidas olukord on. Kuigi eks alles teisipäeva hommikul saame kindlad olla, kas on minek õigel päeval või mitte.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...