Sunday 12 December 2010

Mari the gamer

Ma ei saa oma kalli kaasa mängulembuse vastu kuidagi kuri olla, sest ega ma ju ise targem ei ole. Olgu, päris nii fanaatiline ei ole, aga mõned mängud ikka aeg-ajalt tekitavad väikest sõltuvust.

Kui mees eelistab mängida konsoolidega, mis telerit kasutavad, siis mina eelistan pigem väiksemaid pihukonsoole. Minu meelest on lihtsalt suhteliselt tüütu teleri kanaleid vahetada jms. Pigem võtan oma väikese mängu kätte ja ongi kõik ja teleri saan pigem taustaks mängima jätta.

Kui ma Cardiffis elasin, siis mehelt tuli esimene sünnipäevakingitus Nintendo DS Lite. Olime siis vaid kuu aega üksteist tundnud ja ma alati virisesin kui igav Cardiffis on, seega see kingitus tuli ülimalt suure üllatuse ja rõõmuna. Oma väikesest vabatahtliku teenistusest ostsin mõned mängud juurde ja järgnevad kuud Cardiffis möödusid tunduvalt huvitavamalt. DS läks aga mingi aeg müüki ja kuigi mees tahab väga mulle uuemat versiooni osta, ei ole ma lasknud tal seda teha. Kuigi ma tean, et kui mul see oleks, siis ma mängiks küll... Eks näis, ehk ühel heal päeval :D

Hiljuti tegi aga UK Amazon ka Black Friday allahindluse ameeriklaste tänupühade ajal ja ostsime siis PSP Go üsna soodsa hinnaga. Lisaks saime 10 mängu tasuta. Ei mingid nõmedad mängud, vaid väga tegijad ja haaravad mängud. Siiamaani olen vaid ühte mänginud, mis on mind täna tegevuses hoidudki - "Little Big Planet". Seda mängisin esmakordselt juba PS3 peal, aga kahjuks see suri meil peale kolme aastat tõhusat tööd ära. Mäng iseenesest meeldis ja seepärast oligi esimene, mille ma PSP Go peal lahti tegin. Mängude suhtes meeldivadki mulle sellised Super Mario ja Sonicu tüüpi, kus tuleb asju koguda, nuputamisülesandeid teha jms. Rallimängudes olen ma väga kehv ja sõjamängud ei meeldi üldse. Ma kord isegi üritasin mehega koos "Call of Dutyt" mängida ja ma suutsin sirge tee peal ära eksida. Tõsiselt! Jään oma lapselikumate mängude juurde, sest vähemalt olen neis päris hea :))

Olgu, lähen pusin ühe taseme veel "Little Big Planetis" ja siis on aeg XFactoriks!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...