Saturday 20 November 2010

Rõõmupall

Mõned päevad võikski kestma jääda. Nii palju head teeb tuju imerõõmsaks.

Esmalt, tööpäev oli väga lahe. Vähe tööd. Ümberkorralduste tõttu paras segadus ja mulle mu uus laua asetus meeldib väga. Lisaks tuli Claire, mu juhataja, oma kahekuuse tütrega (Poppy on nimeks) meid vaatama. Oh kui armas oli teda jälle näha ja pisikene tirts oli niii armas. Ma isegi hoidsin paar minutit süles ja emainstinkt tagus jalaga perse. Oh kuidas tahaks ka :)

Lisaks ülemus tööl tegi Domino pitsat välja lõunaks. Pundi peale neli pitsat ja kaks küüslaugu leiba.. 57 naela läks maksma firmale, aga me oleme seda väärt ju. Oh kui hea oli ja ma pugisin viis pitsalõiku. Vähemalt õhtusööki ei pidanud sööma täna, sest siiani kõht täis.

Täna oli mu elu lühim kojutulek ka. 40 minutiga olin kodus! See on ennekuulmatu.. Tavaliselt on hea päev, kui 50 minutiga kodus olen.. Ja istuda sain ka, kuigi natukene haiseva tüübi kõrval.

Ja kodus ootas mind armas üllatus - Clarnise kreem, mis ma Glamour ajakirjaga võitsin. Ainult 100 loositi välja ja oh, mul on niii hea meel, et ma selle sain. Kiire pilt ka kekutus teises blogis ka.

Lisaks mehe töökoht ei käi hästi ja eks ta seal vaid kuu lõpuni ongi. Kuigi olukord muutus natukene nutuseks, siis eile tuli lõpuks ühe töökoha kohta üsna hea vastus. 3000 kandidaadi hulgast valiti ta poole kohaga tööle. Umbes 16 kohta vist oligi. Ta küll nurises poole kohaga töö üle, kuid selle eest saab sama hästi palka peaaegu, kui ma oma täiskoha eest. Ja eks loodetavasti täis kohaga töökoht tuleb ka üsna ruttu saadavale või saab ta hulgaliselt ületunde teha. Sellega alustab ta jaanuari alguses, peale meie USA reisi. Lisaks täna tuli teine pakkumine ühele ajutisele kohale kuuks ajaks, mis oleks ka super..

Kuigi olukord muutus vaikselt nukraks, siis tänane päev on mind positiivsust täis süstinud taas. Oleks selliseid päevi vaid tihedamini :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...