Friday 12 November 2010

Põrgusse võrdõiguslikkus

Sellised artiklid teevad mind niiiii (jah, viis i-d on vajalik) kurjaks!

Islamic protesters sparked fury today after they burned a model of a poppy and deliberately broke the silence at Armistice Day commemorations in central London.

As millions of Britons fell silent to remember those who have died in war, members of a group called Muslims Against Crusades clashed with police during an 'emergency demonstration' in Kensington, west London.

As the clock struck 11am, the Islamic protesters burned a model of a poppy and chanted 'British soldiers burn in hell'.


Mida kuradit? Tulete siia riiki varjupaika nuruma ja siis keerate sellele lihtsalt näkku?! Vabandust väljenduse pärast, aga see teema ajab mind keema. Ja ma arvan, et muullasena siin riigis on mul täiesti õigus oma arvamust avaldada. Ja kui keegi arvab, et ma olen rassistlik, siis ehk ma olengi..

Ma ei ole sugugi kuri moslemite vastu üldiselt nagu ilmselt enamus meist, kuid selline äärmuslikkus ajab tahtmatult kurjaks. Tulles Suurbritanniasse elama, pidasin ma enesest mõistetavaks, et elan siinse elustiili kohaselt ja austan siiset kultuuri ja tavasid. Ma ei tee suurt jaanipäeva lõket juunikuus ja vastlapäeval kelgutamas ei käi. Vaid hoopis kannan uhkusega mooniõit rinnas, et austada II Maailmasõjas hukkunud briti sõdureid ja tähistan suvel kuninganna sünnipäeva, kuigi ta sünnipäev on tegelikult aprillis. When in Rome, do like Romans do.

Need inimesed tulevad siia riiki varjupaika lunima, sest nende koduriigis on olukord ilusasti öeldes ämbris. Siin saavad oma kümme last (olen mitmetest kohtadest lugenud, et paljude eesmärk ongi britid/kristlased välja sigitada), ei tööta ja nuruvad riigilt toetust. Ise aga veedavad oma vaba aja Allahist lugedes ja oma islamikeskustes (neid on oma 10 minu väikeses linnaosas ja isegi hiina restoranid pakuvad halal liha). Ei mingit kultuuri sisseelamist, hoiavad vaid oma kogukondadesse ja nõuavad võrdõiguslikkust. Nagu selles artiklis lugeda saate, siis tihti see võrdõiguslikkus lükatakse koomale ja moslemid saavad ainsana õigust. Tundub, et kristlased ongi ainsad, kes ei saa midagi öelda ja rahulikult elada, vaid peavad muudkui teiste uskudega arvestama.

Kui neile äärmuslikele inimestele ei meeldi, et briti sõdurid kusagil Afganistaanis ja Iraanis on, siis olge lahked ja minge võidelge nende vastu seal! Ei, neil jätkub jultumust siin riigis protesteerida ja kuulutada "Surm kõikidele briti sõduritele". Multukultuursus my ass.

Tahaks lihtsalt lõpetada sellega:

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...