Saturday 13 November 2010

It is weeeeekeeeend!

Vaatamata eelmise nädala reedele, kus ma pidama ei saanud, otsustasin ma koju tulles viinakoksi teha apelsinimahlaga. Lihtsalt, sest maitse meeldib :) Ja väike alkohoolik ja töönarkomaan minus vajas lõõgastust. Kes teab, ehk aasta-kahe pärast sel ajal olen ma hoopis ümmargusem kõhu piirkonnas ja siis ju enam ei saa sedasi. Or that is what I keep dreaming and hoping about...

Igatahes, tööl läheb hästi. Praegu on meil töömehed kontoris, sest seinade värvimine on käsil. Ma ehk kujutan seda ette, aga minu meelest üks töömeestest flirdib minuga pidevalt. Või teeb ta seda kõikide naistega. Meie kontoris enamasti naised ongi, eks ikka ole tore sedasi tööd teha. Täna töölt koju tulles oleks ma oma väikeste kontsadega peaaegu trepist alla lennanud. Haarasin üsna värskelt värvitud käsipuust suurest hirmust.. Ei muretsenud sugugi oma lahti tulnud kontsapleki pärast, vaid et ma käsipuud ära ei rikkunud. Kuna bussi peale oli vaja jõuda ruttu, siis ma kontrollima ei hakanud. Ehk keegi ei näinud mind :D

Ja pealegi ma ei arva, et see on loomulik, et üle-eelmine öö magasin 11h, eelmine öö 7h ja nüüd kella 19 ajal hakkab uni peale tükkima. Mis mul küll viga on, et ma unine olen pidevalt?

Ahjaa, teisipäeva öösel tegin midagi kummalist ka. Südaööl tuli Modern Warfare:Black Ops mäng välja ja arvake, kes poes teiste nohikutega sabas seismas käisid? Meie muidugi! Kui Sainsburyst 30 naela eest toitu osta, siis sai mängult 10 naela alla. Toitu ju ostame alati sealt, seega asusimegi kell 23 õhtul toidupoe poole teele. Poes oli palju inimesi, kes käisid ringi ja arvutasid, et 30 naela eest toidukraami kokku saaks. Mitmed ostsid poole aasta varu hommikusöögi helbeid ja mahla lihtsalt. Oh ja me saime ühes kassas esimesed olla. Kuna enne südaööd ei tohtinud töötajad veel midagi müüa, siis kell 00:00 hakkas kiire teenindamine pihta. Meie tšekil on kellaaeg 00:01:17 ja mäng oli olemas. Ja järjekord lihtsalt mängu ostmiseks, ilma toiduaineteta ja alega, oli poe uksest väljas... Lisaks kuna mängu vanusepiirang oli 21 (kui 25 ei paista välja, siis peab ID olemas olema), oli seal üllatavalt palju lapsevanemaid oma varateismeliste poegadega koolipäeva ööl. Mehel sünnipäeva kink olemas ja on rohkem kui rahul.

Head nädalavahetust!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...