Tuesday 16 November 2010

Botaanikud

Abikaasale: "When you go to supermarket tomorrow to secretly buy me flowers for my birthday, please buy Coca-Cola too."

Sest 10-purgiga kasti saab alla kahe naela eest kätte Sainsburys! Ja mees ei ole mulle iial lilli ostnud, seega seda ma ei loodagi. Aasta alguses ostsin ma suure virisemise peale meile draakonipuu potis ja ta on sedagi üritanud mõrvata. Nädalavahetusel vaatasin, et miks puukene küll niii märg on. Tuli välja, et mõni meist tahtis lahke olla ja arvas, et puukest peab iga päev kastma. Lubasin puukese kastmise ainult enda vastutuseks võtta. Las ta parem sureb janusse.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...