Thursday 28 October 2010

Kolmapäevaõhtune

Tahaks lihtsalt ajaloo huvides kirja panna, et jube punase veini isu on. Homme lähen ostan ära (palgapäev!) ja reedel panen terve pudeli nahavahele. Peaks veel ära mainima, et tihti kui veiniisu peale tuleb, suudan ma vaid kaks klaasi sisse kallata. Vähese trenni viga. Kuid aeg-ajalt läheb terve pudel õhtu jooksul märkamatult. Seda ehk kord-kaks kuus siiski, mitte iganädalaselt. Keha aga annab sellest mõnuga peavaluga järgmisel päeval teada. Kuid see on seda väärt. Vähemalt viimasest suitsust on kaks ja pool aastat möödas ja päris ingel ma ju ka olla ei saa.

Täna nägin väga reaalset näidet, millised minu ja mu abikaasa lapsed võiksid välja näha. Ema oli sama lumivalge kui mina ja isa oli täpselt sama pruun kui minu mees (üldse väga sarnane nägi välja) ja nende lapsed.. Vaieldamatult ühed armsamad lapsed, keda ma iial näinud olen. Kuldse jumega ja sügavpruunide silmadega. Hästi lokkis, kuid pehmed juuksed (vähemalt tundus, ma ei hakanud võõraid lapsi katsuma hakkama). Kuigi me küll loodame minu sirgeid juukseid ja mehe nahatooni, ole see siiski geenide viga. Näiteks ühel jamaikalannast tuttava poeg sai valge tüdrukuga lapse ja nende laps on lumivalge ja väga vinge afroga. Hehe. Jah, taaskord laste teema, kuid jätkuvalt on lapsed plaanitud kaugemasse tulevikku. Või nii paari aasta pärast..

PS! Õues on kuradima külmaks läinud!

Lisa 10 minutit hiljem: Läks meelest mainida, et me käisime pühapäeval IKEAs jälle. Lihapallid olid jätkuvalt võrratud ja see pohlakaste.. ohh.. Uue garderoobi ostsime. Samal päeval lammutasime vana välja, kuigi see pigem kokkus iseenesest kokku, kui me seda toetavad kastid eemaldasime. Ja uus garderoob ongi üleval. Lahtine seekord. Nimelt on meie toakene üsna niiske ja kahjuks hallitus tahab meid kimbutada, aga me võitleme vapralt vastu! IKEAst ostsin heeringat hapukoores ka. Jah, ma ostsin heeringat! Eestis ei võtnud ma seda suu sissegi, aga nüüd tuli isu. Homme lisaks veinile ostan poest rukkileiva ka (Saksa import, inglased ei tea leivast mütsigi) ja näm näm näm. Viin sobiks heeringaleiva kõrvale paremini, aga üksinda joomiseks oleks see imelik :P

Pilti ei ole ka ammu näidanud. Jätkuvalt rõõsa ja rõõmus ja ehin end võõraste sulgedega (hinnalipiku kardinal oleks pidanud ära peitma, siis oleks ehk ära petnud):


Ja need kurikuulsad lihapallid. Õunakooki proovisime ka:

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...