Sunday 12 September 2010

Tõeline nädalavahetus.

See nädalavahetus on meil lõpuks ometi kodune. Alguses mõtlesime Thamesi festivalile minna, aga täna oli palju mõnusam voodisse jääda. Raamatuid on hirmus suur hunnik, mis lugemist tahavad ja oleks aega raha ka rohkem kokku hoida.

Eile olin ma ka kodune, sest ootasin meie külmiku saabumist. Saabus õigel ajal ja täiesti üksinda sain selle kastist välja, pestud ja tööle. Nüüd on meil oma toas oma külmik, milles on meil palju ruumi vaid enda asjadele ja puhas on ka meie standardite kohaselt.

Eile tegin leiba ka. Sainsburys müüdi mingit vahvad leivajahu, millele tuli ise kodus vaid õli/võid ja vett lisada. Lasksin taignal poolteist tundi kerkida. Nii palju ma sõtkuda ei viitsinud nagu juhendis kirjas oli, aga see selleks. Tegin väikesed ümmargused pätsikesed, mis 15 minutit ahjus küpsesid. Ja voila, väga hea leib. Mitte tõeline eesti tume leib, vaid siinne wholewheat bread. 60 penni eest väga hea toode. Täna tahaks kiire poeskäigu teha ja vaid mõned asjad osta, kuid neid leivajahusid peaks paar tükki juurde ostma.

Kuna meil juhtus vastavaid aedvilju kodus olema, tahtsin ratatouille tegemist proovida. Ei teinud ilusat ahjurooga, vaid potihautise. Välja tuli sama segadus nagu siinsel pildil (ma ei viitsinud ise pilti teha, seega kasutasin netist leitud pilti siin). Lisaks riisi ja väga hea tuli. Kindlasti tuleb kordamisele :)

Head nädalavahetust kõigile ja leidke aega ka lihtsalt olesklemiseks!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...