Sunday 29 August 2010

Valmistume sügiseks

Kohe mitte ei naudi enam arvuti ees istumist. Palju parema meelega kolan ma mööda poode, käin kellegil külas või olesklen ja vahin telerit. Ilmselt alateadlikult üritan viimastest headest ilmadest viimast võtta. Üpriski kõrge raamatute kuhi ootab külmemaid ja vihmasemaid ilmu, kui ma parema meelega koju teki alla jään. Meie valmistume juba sügiseks ka. Täna ostsime väga vinge soojapuhuri, mis toa temperatuuri tunnetab ja kui soovitud temperatuur on käes, enam ei puhu. Vähemalt mingit sauna me ei tekita, vaid on mõnusalt soe tuba. Voodi elektriline soojendus on juba umbes nädala töödanud.

Vaikselt ostan kampsuneid ka. Täna oli väike võitlus iseendaga. Nägin imearmast kampsunit Henleysis, mida ma esmalt ei ostnud. Käisime teistes poodides, kaklesime natukene. Siis tahtis kallis mees mu vastu väga hea olla ja läksime H&Mi. Seal oleks ma sama raha eest mitu riideeset saanud, aga ei. Läksin ja ostsin oma imearmsa kampsuni ära :D Eks teen varsti pilti ka.

Väike vahemärkus, et täna on mu kalli tädi sünnipäev, mille puhuks saab jälle veini juua :))

Homne tundub aga väga sisutihe tulevat. Hommikul läheb mees tööle ja ma ilmselt esimese asjana värvin oma juuksejuured ära ja lõikan tuka ilusaks. Siis tuleb kiire poeskäik teha. Jälle. Ehk ka natukene tolmu võtta meie toakeses. Ja siis on ilmselt Notting Hilli karnevalile minek. Ja kinosse tahaks ka minna. Vähemalt esmaspäeval on siin riigipüha ja saame puhata.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...