Wednesday 18 August 2010

Muudatuste hakul.. ehk.

Nii mõnedki ilmselt teavad, et pikema aja plaan on meil USAsse kolida. Unistada on ju kerge, aga sellist suurt sammu ette võtta väga raske. Siiski on üks kindlam plaan meil järgmise aasta alguses natukene linnast välja kolida. Seletuseks väike kaart ka abiks :)

Kodu on koht, kus me praegu elame. See hall tähekese sarnane ollus minu kodu all on Heathrow lennujaam. See täpikene, kuhu nool suunab "töö" on koht, kus ma praegu tööl käin. Mees käib mul hetkel üpriski Londoni kesklinnas.

Kaasa töökoht aga on väga kindlalt Readingusse kolimas selle aasta lõpus / järgmise aasta alguses. See on seal, kus on kirjas "Uus kodu?". Nagu näha, on see kohe palju rohkem eemal minu töökohast. Samas uurisin, et ma saaksin otse bussi Readingust Heathrowsse ja kuupilet läheks 90 naela maksma. Praegu läheb minu kuu transport umbes 50-60 naela, mehel natukene üle 40 naela. Kui tema Readingu-sisene reisimine on minimaalne, siis rahaliselt ei oleks see sugugi kallim. Ma ei ütleks, et minu tööleminek ajaliselt väga pikem on. Buss võtaks tund aega. Tegu on korraliku suurema bussiga, kus on suuremad ja pehmemad istmed, mitte väikese linnaliinikaga. Lennujaamast töö juurde läheks omakorda tasuta buss.

Lisaks on Readingu üürihinnad palju väiksemad. Muidugi on meil plaanis oma kinnisvara ka võimalikult ruttu soetada, kuid praeguses majanduslikus olukorras ei anta nii kergelt värsketele koduostjatele mingit laenu ja peab oma 10-20% korteri/maja hinnast ise maksma. See oleks umbes minu aastane palk väiksema elamise korral. Tagasi üürimisele. Ma olen juba uurinud, et me saaksime ühe magamistoaga korteri (magamistuba, elutuba, köök, vannituba) keskmiselt 600 naela eest kuus. Praegu me maksame ühe toa eest 400 kuus, eelmises totakas kohas maksime 520 (!!!) ühe toa eest. Lisaks on väiksemas linnas transport ja üleüldse hinnad tunduvalt odavamad Londoniga võrreldes.

Oeh. Ma olen ehk juba liialt elevil, sest see ei ole 100% kindelgi, et meil sinna minek on. Aga vähemalt on mul selleks kõik ära planeeritud ja uuritud :D

PS! Soovitused kauniteks kohtadeks Inglismaal, kus Bank Holiday Weekendi veeta järgmine nädalavahetus, on oodatud..

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...