Friday 13 August 2010

Lahendus :)

Väike armas armastuskiri, mille padjale jätsin, täitis oma eesmärki. Kui ma tavalisest hiljem kell 7 koju jõudsin, siis ootas mind ees ülimalt armastust täis ja õnnelik mees. Päev otsa ilma sõnumeid ja meile saatmata ja helistamata olid igatsus nii peale toonud, et tükk aega kaisutas. Jah, oleme sõbrad jälle :)

Tänane päev venis nagu tatt. Reisimise hooaeg hakkab vaikselt üle saama ja inimestel ei ole nii väga enam valuutat vaja. Neljapäeviti helistatakse meile alati mingist marketing firmast ja uurivad meie valuutakursse. Iga nädal samas rahad, samad kursid, samas kohas. Aga nende välja mõeldud jutud, kuidas isal või ülemusel on vaja raha vahetada teevad meile nalja. Lisaks vahatamise jutud meie varsti-varsti sünnitavalt ülemuselt jms. Mulle mu praegune tööseltskond väga meeldib.

Aeg läheb liiga ruttu. Tundub nagu alles ma sättisin end esmaspäevaks valmis. Nüüd ma juba mõtlen, mida reedesel Dress Down Dayl kanda.. Ma vist hakkan lihtsalt vanaks jääma :P

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...