Saturday 17 July 2010

Tere varahommikust!

Kui ma terve nädala olen ülimalt unine (üks õhtu läksin kell 8 juba magama!), siis ilmselt peaks nädalavahetusel end välja magama. Mina seda ei suutnud ja kui kallis kaasa kell 6:30 tööle läks, siis otsustasin end ka voodist välja ajada. Et saaks pikemalt üksinda olemist nautida :D

Siin ma nüüd istun, kovitass kõrval ja Käsnakalle telekas. Hommikuti ei ole siin lihtsalt eriti midagi vaadata. Ausalt. Mulle igasugused Briti hommikuprogrammid eriti ei meeldi. Ja ega ma siis tõsiselt ei jälgi, pigem käib see taustaks.

Täna peaks meie uus triikraud kohale tulema, seega ilmselt proovin paari riiet ka triikida. On ju vaja üle kontrollida, kui imeline see on. Eile tellisin Amazonist endale lõpuks Converse ketsid ka, kuid vaevalt need nii kiirelt kohale tulevad.. Uued kõrvaklapid muretsesin ka. Mees küll vigises, et mis vanadega juhtus. Seletasin siis, et ma olen oma kõrvaklappe oma 4 aastat kasutanud, mis ma kord ühe Sony Ericssoniga sain. Nad töötavad veel ideaalselt, aga ma lihtsalt tahtsin uusi ja roosasid :D Interneti teel ostmine on mõnus. Vajutad nupule ja päev-paar hiljem tuuakse esemed koju kohale. Mõnus.

Nautige nädalavahetust! :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...