Monday 21 June 2010

Väike pohmakas

21 ei ole küll vana vanus, kuid ma tunnen end küll nagu väike vanainimene. Terve päeva olen eilsest väljas käigust taastunud. Endal on suht süümekas, et natukene liiga palju veini sai joodud. Mees vist aga pahane ei ole. Ta täna hommikul käis ületunde tegemas tööl ja ilmselt on väsinud nagu laip, kui koju tuleb. Hommikul laskis mul rahus magada ja sõnumites on ta ka hea olnud. Loodan, et ta koju tulles mind ei nori. Üritasin siis täna hea tüdruk olla.

Uni läks kell 8:30 ära. Vähkresin ja keerutasin, aga magada ei saanud. Asusin siis mahla hävitama, väga hea maitses. Siis läks koristamiseks. Terve tuba on nüüd ilusti puhas. Pesu pesin ka masinatäie. Ja enda küürisin ka põhjalikult puhtaks. Siis asusin süüa tegema. Gnocchid tomatikastmega ootavad mehe kojutulekut. Muffineid tegin ka. Kuna munad paari päeva pärast aeguvad, siis tahtsin neid ruttu ära kasutada ja otsustasin topelt koguse muffineid teha. Et ikka homme tööle kaasavõtuks ka jaguks. Valmis 18 suuremat sorti muffinit. Igatahes loodan sellega plusspunkte teenida :)

Ma ei suuda kerge pohmelliga lihtsalt voodis lebada enam terve päeva. Ringi sahmerdamine teeb palju parema enesetunde ja leevendab süümepiinasid :D

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...