Wednesday 2 June 2010

Pildikesi minevikust

Ma arvan, et olen lõpuks ära teeninud Flickris Pro konto. Kunagi, kui mul kooli kõrvalt rohkem aega oli, siis postitasin sinna päris palju pilte. Nüüd on harvemaks jäänud, aga ikka üritan. Vaadates oma vanu pilte, tahaks ära mainida ka siin paremad palad :)

New hairdo :)
Üks parimaid soenguid, mis mul iial olnud on. Tuleb väike igatsus peale küll nüüd oma pikkade mustade juustega.. Aga samas pikkadesse juustesse saab pikema patsi punuda :) Ja see vahepealne keskmise pikkusega juukse aeg oli ka kohutav..

Friday's evening
Selle järgi on igatsus küll :)

Ja sellest ei ütleks ka ära :)

Math is fun :D
Seda ma küll ei igatse.

Küll ma olin alles sale!


Ja punased juuksed lilla salguga olid mul ka.

Windmill
Saaremaal käisin ka kunagi..

My graduation. Alone.
Sedasi lõpetasin keskat ja kuu hiljem maandusin ma Cardiffis ja mu elu muutus täielikult.. :)

2 comments:

  1. Kle tõesti väga isikupärane ja stiilne soeng. Ilusad pildid. :)

    ReplyDelete
  2. For what it's worth - minu arvates sobivad sulle mustad juuksed paremini. :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...