Monday 28 June 2010

Nädalalõpu asjatamised

Mida teeb üks lumivalge eestlanna suve kõige soojemal päeval? Päevitab? Kindlasti mitte! :)

Eile käis meie kallis sõber S külas. Tellisime koju hiina toitu. Ma tahtsin midagi uut proovida ja valisin kana karri. Oh, jumalik! Lisaks mängisime natukene bowlingut Wiil ja üldse väga chill oli. Mehega üritasime siis võiamlikult kaua üleval olla, et järgmine päev saaksime lõpuks pikalt magada. Nimelt viimasel ajal ärkame me vabadel päevadel häbiväärselt varakult üles nagu me mingid vanurid oleks. Ma kustusin 1:30 ära, mees ka üsna peale seda. Ja tulemus? 8:30 oli hirmus palav ja ei suutnud enam lamada :D

Suutsin kallikese parki jooksma vedada. Nimelt on see meil viimasel ajal väga unarusse jäänud ja ma kohe tunnen, et see tuleks meile väga kasuks. Ähkisime ja puhkisime, aga higi tuli välja. Eks selle lõõskava päikse käes ei olnud muud võimalustki. Minu meelest väga super algus päevale, kui kuhugi kiirustama ei pea.

Peale seda tegime kiire poeskäigu. Kuna ma nüüd tahaks nädala hästi tubli toitumisega olla ja üritada end ikka piirata ja võimalikult tervislikke valikuid teha, siis poes läks lihtsalt. Salatimateriali sai palju ostetud, lisaks vett. Päris kurb oli vaadata, kuidas mõned hiiglaslikud inimesed poes oma ostukärusse oma viis pakki küpsiseid laovad. Ma olen juba selline väga kriitiline. Olen nii enda suhtes kui ka teiste suhtes.

Kodus tegime hommiku/lõuna/õhtusöögi ühes toidukorras, milleks olid eilsed ülejäägid. Seejärel vaatasime väga kurba jalkamängu. Kuigi ma jalgpallist eriti palju ei tea, nägin ka mina, kui kehvalt Inglise meeskond mängis. Väga häbi. Hiljem tuli küll väga rõõmus kõne meie Saksamaa sõpradelt. Ütlesid, et nende linna Briti sõjaväe rajoon on küll väga vaikne, aga nad kavatsevad hommikuni pidutseda :P

Asjalik olin ka. Koristasin oma riidekappi ja niiii palju riideid viskasin ära. Suht julmalt. Me oleme viimasel ajal ikka väga palju shoppamist endale lubanud ja uusi riideid on üpriski palju. Viskasin siis paljud esemed ära, mis kappi väga pikaks ajaks seisma jäänud on ja mida ma kohe kindlalt iialgi selga ei pane. Väga vabastav.

Ahjaa, tegime õhtuse söögikorra ka ikka. Pool pooleliitrist jäätist mahtus sisse. Häagen Dazs on lihtsalt imehea ja kuna Sainsburys juhtub sellel ale olema, siis on meil sügavkülm jäätist täis ostetud. Kulub ära selliste kuumade ilmadega :)

1 comment:

  1. Sama siin. Kui Küprosel päevitama minna keset päeva, siis saad arvatavasti päikesepõletuse. Ja no, nagu minulgi on üsna hele nahk, siis päevitamine mulle ei sobi- lähen kohe roosaks nagu inglased. :D
    Aga kadestan sind, et sul on võimalus käiia jooksmas. Mõtlesin ka siin vahepeal alternatiividele, et äkki läheks koos käruga, aga siin majade vahel ei ole nii häid teid selleks.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...