Wednesday 30 June 2010

Abielust

Kui keegi oleks minu käest 5 aasta eest küsinud, mida ma abielust arvan, ei oleks nad pikka vastust saanud. See ei olnud teema, millest ma eriti huvitusin. Vaadates mu tollaseid suhteid, siis pikem koosolek kellegagi oli välistatud. Ei olnud ükski mees selline, kellega ma oleks elu lõpuni koos olla tahtnud. Ja neilegi tundus tähtsam iga nädalavahetus pidu pidada, mitte pereisa olla.

Saatusel on aga omad plaanid ja siin ma nüüd olen.

Kuna meie (minu ja mu abikaasa) suhte jätkumiseks pidin ma UKsse jäädavalt kolima, siis kõige mõistlikum variant oli kokku kolimine. Seda tegime mõned kuud peale meie suhte algust. Suhte alguseks võib pidada erinevaid kuupäevi. Tema jaoks on see oktoober, kui me esimest korda kohtusime. Minu jaoks on see aga aastavahetus, kui me esimest korda tunnistasime, et armastame üksteist. 2. aprillil tulin ma ühe otsa piletiga Londonisse..

Aasta edasi planeerisime me pulmi. Selleks meil olid omad põhjused ja see oli ühine otsus. Ei mingit põlvili laskumist ja üllatust, see oli meie jaoks pigem asjade loomulik käik. Olime juba kokku kolides teinud otsuse, et lühiajalist suhet me ei oota ja olime valmis end rohkem siduma.

Paljud on küsinud, et kuidas siis on? Väga vahva on. Mulle väga meeldib abielus olla ja ma olen kindel, et ma olen oma "selle õige" leidnud. Meie mõttemaailm on ülimalt sarnane ja me mõistame üksteist imehästi. Samuti on meil ühised tulevikusoovid ja plaanid.

See, et me mõlemad Skorpionid oleme, ei tähenda, et me nii sarnased oleme. Tema on palju tõsisem ja võib paljudele väga kuri ja liigselt otsekohene tunduda. Mina olen aga see heake, kes kõigiga hästi läbi saada tahab ja ehk vahest endast liiga kergelt üle kõndida lasen. Me tasakaalustame üksteist ja hoiame üksteist õigel teel.

Mulle samuti väga meeldib kindlus, mis abielludes tuleb. Teadmine, et ta tahab minuga oma ülejäänud elu veeta. Teadmine, et isegi kui meie suhtes on mõõnad, siis me oleme valmis need ületama, mitte ei löö käega. Teadmine, et ta on minu kõrval tulgu mis tahes.

Ja ma armastan teda iga päevaga aina rohkem.

Oli vaja see oma südamelt ära saada ja teiega jagada :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...