Tuesday 11 May 2010

Unekotid

Ei tea, kuidas meil seda unekest nüüd nii palju jagub. Hommikul otsustas mees, et ta ei tunne end hästi ja tööle ei lähe. See tähendas, et saime pikalt magada. Kell 9 läks uni ära :D Panin siis saia ahju (meil müüakse siin selliseid saiu, mis ei ole veel nagu päris valmis, vajavad 10 minutit ahjus) ja tegin siis härrale hommikusöögi voodis.

Seejärel võtsin lõpuks end kätte ja värvisin juuksejuured ära. Inimesed ei ole ka iialgi rahul ju. Blondid tahavad olla brünetid, brünetid tahavad olla blondid jne. Minu blond piilus ka juba välja ja mees tegi eile kommentaari, et mul paistab väga palju blondi välja. Ronkmust värv oli juba ootamas ja tegingi selle tüki ära. Nüüd olen ilus jälle.

Siis tegime kiire tripi välja. Panime järjekordse arvuti jahutaja tagasiteele, sest see ei teinud sobivat tuult. Lisaks käisime arvutipoes suruõhku vaatamas, et arvuti ventilaatorit puhastada, aga seal oli ikka liialt ulmeline hind. Tulime siis koju tagasi ja tellisime selle Amazonist hoopis.

Naudime täiega oma uut telerit ka ja vaatame kõik oma lemmikfilmid üle Blu-Rays. Täna oli järjekordselt vaatamisel film "300", mis oli jätuvalt väga hea. See vist neljas kord, kui seda koos vaatame ja iga kord märkame erinevaid üksikasju. Poole filmi pealt aga tuli mul uni peale ja üsna peagi ühines minuga mu kallis kaasa. Sedasi saigi jälle natukene magatud nagu oleks hästi sisutihe päev olnud.

Nüüd lasti mind natukeseks arvuti taha ja härra mängib teleri ees lennukit :P

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...