Thursday 27 May 2010

Seks linnas

Võtsin end lõpuks kokku ja vaatasin "Seksi ja linna" filmi ära. Film ise oli arvutis olemas. Panin selle siis mälupulgale ja üritasin PS3s seda mängida. Ei mänginud. Otse telekasse pulga torkamine ka ei funganud. Ja kuigi meie kallil Wiil on mälupulga auk, siis see ei teinud seal midagi. Ei jäänud muud üle, kui filmi arvutist vaadata.

Mulle meeldis film väga. Peaaegu oleks pisar silma tulnud, aga lõpp hea, kõik hea. Ja mulle meeldis, kuidas Samantha otsustas siiski vallaliseks jääda, muidu oleks film väga imalaks kätte ära läinud.

Ja need kingad ja riided! Ohhh! Kui ma vaid saaks päevast päeva vapustav välja näha. Oot, aga ma ju varsti saangi oma uuel töökohal! Mõistuse piirides muidugi :) Aga ei enam seda kohutavat sinist vormi. Ilusad kleidikesed ja seelikud ja püksid ja pluusid ja madalad kingad ja kontsaga kingad.. Ohh. Homme lähen Westfieldi šoppama, üritan mitte üle pingutada :)

2 comments:

  1. Ma olen ka seda filmi vaadanud, isegi mitu korda, niiet võib oletada et meeldis väga. ;)

    ReplyDelete
  2. mina ei suuda ära otsustada, kas minna uut filmi vaatama siin või eestis. siia kinodesse jõuab homme, eestisse 11. juuni. siin on pilet kindlasti kallim, samas eestis olen enamik ajast pärnus, kus suheliselt näkase kino pilet maksab 65 krooni, tallinnas saab plazasse sama hinnaga... ebaõiglus!

    üksi kinno minema peaksin nii ehk naa, mul eestis on üks hea sõber suur SATCI fänn, aga tema läheb ka tallinnas... ma vihkan üksi kinos käimist :D aga erkinit ka kaasa ei vea, teda see ilmselt eriti ei huvita. ja nii suur fänn olen ma küll, et tahan filmi näha esimest korda ruttu ja suurelt ekraanilt.

    ah, eks näis, kuidas kujuneb :P lihtsalt tahtsin halada, kuna sa nii teemakohase postituse kirjutasid :D

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...