Sunday 23 May 2010

Elu on lill! :D

Reedel käisin paariks tunniks oma uut töökohta vaatamas ja uurimas, kuidas seal asjad käivad. Väljavaade on lahe. Vastan kõnedele ja meilidele. Ei mingit survet midagi müüa. Ma olen enda jaoks välja mõelnud, mis mulle mu praeguse töö juures ei meeldi. Nimelt sobib mulle küll klienditeenindus väga hästi, aga see müümise osa ei meeldi mulle üldse. Seetõttu uus koht on super. Ma ei ole küll telefoniga just parim sõber, aga elan üle :) Igatahes, töökaaslased on ülilahedad. Lõpuks ometi on töö juures väike köök külmiku ja mikrolaineahjuga jms. Lõpp võisaiadele, ma saan lõpuks ometi võtta normaalset toitu ja seda siis üles soojendada! Lisaks ei mingit vormi enam. Ma saan omaenda riideid kanda, mis istuvad hästi ja milles ma end hästi tunnen. Järgmisel nädalavahetusel peale palgapäeva lähen siis suuremale shoppamisele. Esmaspäevast neljapäevani tuleb viksilt ja viisakalt riides olla, aga iga reede on dress down day, kus võib teksadega minna. Ja täiesti enda laud on mul seal ka :) Ohh.. Ma ei suuda ära oodata. Esimene päev tööl on 1 juuni. Mul on veel viis päeva vanas kohas olla, millest vaid kaks on varajased vahetused. Ja siis peale seda ei pea ma enam iial kell 3 öösel ärkama! Lisaks saan ma jälle nädalavahetusi ja riigipühasid nautida, mis muidu ei omanud mingit erilist tähtsust vahetustega töö korral. Asjad lähevad meil praegu igatahes väga hästi. Ma arvan, et me kannatasime ka piisavalt häda ja viletsust ja oleme selle kõik täiega ära teeninud!

Tahaks lihtsalt ära mainida, kui rahvusvaheline õhtu meil täna on: eesti neiu ja trinidadi mees vaatavad Saksa ja Hispaania jalgpallimängu UKs (telerist) ja joovad Lõuna-Aafrika siidrit (Savanna Dry). Lisaks mu Marokost pärit, kuid Prantsusmaal elav endine majakaaslane (kui ma Cardiffis olin) tahab minuga lähipäevil kohtuda, sest Londonit külastab. Ja meie Indiast pärit majanaaber otsustas kell 9 õhtul koristada. Täielik pudru ja kapsad! :D

2 comments:

  1. Ehehee, see mäng oli ikka Saksa-Itaalia ju, toimus Hispaanias ja Itaalia võistkonnas ei mänginud vist peaaegu ühtegi itaallast :D

    ReplyDelete
  2. Vot nii võhik olen jalgpallist! Ega mina ei vaadanudki, mees vaatas :P

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...