Monday 19 April 2010

Pühapäevast saabki esmaspäev

Meie eilne lõuna/õhtusöök. Mul on juba pikemat aega grillimise isu olnud ja tegime siis burgereid ja kana. Kõrvale salatit ja joogiks siidrit. Oi kui hea oli. Enne seda koristasime hästi põhjalikult ja olime peale söömist surmväsinud. Värskendav dušš ja siis puhaste voodilinade vahele ja filme vaatama. Oli alles mõnus pühapäev.

Täna oleks ma pidanud hommikul ületunde tegema minema, aga lennukid ikka veel ei lenda, seega öeldi, et ärgi ma tulgu. Ei hakka peale suruma ka.

Homme on mul tööintervjuu, milleks vaja natukene valmistada ja mõelda, et mida ma kannan jms. Lisaks vaja oma NVQ asju ka teha. Lisaks pediküür-maniküür ja poes käia. Peale väga laiska nädalavahetust võin ju ühe päeva usin ka olla :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...