Thursday 29 April 2010

Päev Pariisi Disneylandis

Kui ma siia postitusi ei tee, tähendab see, et midagi ei toimu või hoopiski liiga palju toimub. Seekord seda viimast :)

Mu kallis kaasa ja ta parim sõber on kuid ja kuid rääkinud Pariisi Disneylandist minekust. Eelmine nädal tuligi mees koju, kontrollis, et mis päeval ma tööl ei ole (esmaspäev oli vaba) ja ostis Eurostari piletid ära. Selline väga eksprompt minek, ei mingit pikalt plaanimist :)

Pühapäeval olin hilises vahetuses tööl. Koju jõudes tegin terve pätsi saia võisaiadeks kaasavõtmiseks ja saime südaöö paiku magama. Hommikul sai kell 4 ärgatud, et esimene Eurostar Pariisi võtta, et jõuaks varakult Disneylandi ja saaks ikka terve päeva seal veeta. Kiire valmis sättimine ja asusime teele. Jõudsime ilusti St Pancreasse ja pidime oma sõpra veel ootama. Mees mul kunagi töötas Eurostaril ja sai ühe endise kolleegiga, kes veel seal töötas, jutu peale. Tema siis saatis meid esimese kontrollist läbi, mis läks väga libedalt ja lisaks saimelounges hommikust süüa. Aega oli 10 minutit, aga kiire kohv ja mõned crossantid jõudsime sisse pugistada:
Rongile me Pariisi minekuks saime vaid standart klassi piletid, aga õnneks oli kõht täis. Ja lisaks oli meil kotitäis võisaiu ju ka, mis hiljem väga kasuks tulid. Sõitsime Pariisi ja sealt võtsime metroo Disneylandi. Hoiatus: Pariisi metroo haiseb nagu välikäimla. See oli absoluutselt kohutav. Ja nende metroo on ka koledam minu meelest, kui Londoni oma. Igatahes, sõit läks hästi ja jõudsimegi kohale. Võtsime vaid Disneyland Parki pileti, mis läks 53 Eurot inimese kohta maksma. Ja siis suundusime oma rahast viimast võtma. Ilm oli ka imeilus ja park oli super.

Muidugi oli vaja igal pool poosetada ka. Peale seda oli aeg võisaiu süüa...
... et siis sõitudele minna ja end loksutada lasta.

Sõber meil oli varem käinud seal ja ütles, et Space Mountani Mission 2 sõit on kõige lahedam. Ma tavaliselt kardan isegi kahekordse bussi teisel korrusel olla, eriti kui see kurvides pöörab ja kallutab igale poole. Ja seal ma olin, järjekorras mingile hullule sõidule, ise just võisaiu puginud ja hädasti vetsu vajav. Seal oli ka 360kraadised pöörded, mille jaoks pidin prillid ära võtma.
Kõik vajalik jäi õnneks mu kõhtu ja sõit ise oli hirmus lahe :D

Peale seda käisime rahulikul paadisõidul It Is A Small World sõidul. Väga kena ja värviline oli.
Queen Of Hearts loss:
Ja labürindis käisime ka. Leidsime isegi oma tee:
Ja poseerime :D
Siis nägin ma kaugelt Plutot ja tahtsin väga temaga pilti teha. Muidugi ümbritses teda igalt poolt väikesed lapsed. Lasksin nad siis enne pilti teha ja autogrammi jms. Siis aga Pluto nägi, et ma tahan pilti teha ja kallistada. Ma ise seda ei märganud, aga mees ja ta sõber hiljem päev otsa naersid, et Pluto lükkas isegi ühe lapse kõrvale ja tormas siis mind kallistama :D Pilt ei ole küll kõige õnnestunum, kuid nende jaoks oli see päeva kõrghetk, kui Pluto mind maha murda tahtis :P
Kariibimere Piraatide sõit oli suht igav. Jälle paadiga ja ei midagi eredat.
Järgmine kõhtu pööritav sõit ja kohustuslikud võisaiad:
Indiana Jones and the Temple of Peril sõit. Järjekordne kõva loksutamine ja seekord vabas õhus. Võttis ikka kõhu õõnsaks küll.
Siis suundusime Tuhkatriinu lossi:
Ja seal sai ülesse rõdule ka minna.
Ja sada muud toredat asja, mis meil juhtus. Elamused olid vinged igatahes ja see on kindlalt üks lahedamaid päevi viimasel ajal. Kella 7 ajal suundusime rongile. Seekord oli sõit otse Disneylandist Londonisse ja selleks saime esimese klassi piletid. Ahjaa, toit oli Disneylandis kohutavalt kallis. Mingi väike hot dog oli 6 eurot. Võisaiad tulid väga kasuks. Õnneks oli meid imehea õhtusöök sõidul ootamas:
Lisaks paar pudelit veini ja imetore päev saigi lõpule.

Järgmisel päeval (teisipäeval) olin varajases vahetuses tööl ja oleks peaaegu ära surnud. Ja lisaks pidin koju tulles toorjuustukooki tegema, sest kolmapäevaks organiseerisime väikese grilli meie kalli reisikaaslase ja ta pruudiga. Ja siis läksin varakult magama.

Eile oli juba parem olla. Tööl sai natukene osteldud. Ikka super, et me nüüd saame lennujaamas Duty Frees asju osta, nii palju odavamalt saab. Siis ruttu koju, pirukat tegema ja siis tulid külalised. Tegime burgereid ja kana ja veetsime mõnusalt aega. Täna olen kodune, ootan meie uut telerit ja puhkan. Siis 4 päeva tööl ja siis 12 päeva kodune, sest võtsin puhkust. Ei ole aimugi, mida ma siis teen, aga ma ei suuda ära oodata :D

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...