Sunday 11 April 2010

Olukorrast riigis

Tõeline nauding on toidupoes käia ja hindu mitte vaadata, kui eelneval kahel aastal oleme iga senti veeretanud ja kaalunud. Eks me tegelikult hinda natukene vaatame ikka, kuid saab osta asju, mida tahab. Sedasi saigi tänasesse toidukorvi meil palju-palju puuvilju: punast greipi, banaane, mandariine, sidruneid ja maasikaid. Seda viimast sõime me juba vahukoorega ja osast teen homme magustoitu. Lisaks värskeid juurvilju. Uskumatu, aga tõsi, siin müüakse juba värskeid kartuleid! Sai forelli ka ostetud, sest ma üritan mehest kalasõpra teha. Kuigi ma ise eriti ei ole, aga lõhet ja forelli söön hea meelega. Mul on lihtsalt kallis maitse :)

Mees sai lõpuks paberihundi ka, millel ale oli ja mis peale paari korvitäit on juba sussid üles visanud. Me nimelt kolides sorteerisime hunniku igasuguseid vanu arveid ja asju, mida ei tahaks niisama prügisse visata. Mõtlesime, et ehk põletame, aga ei ole nagu kohta selleks ja seetõttu saimegi paberihundi. Loodame, et ta selle ikka uuesti tööle saab.

Täna oli siin imeilus ilm. Panin isegi pesu välja kuivama lõuna ajal ja mõne tunni pärast olid kergemad asjad juba kuivad. Plaanisime küll pärastlõunal kinno minna, aga kahjuks see jäi ära. Ootasime nimelt pakki Amazonist. Ma arvasin, et see tavalise postiga tuleb ja see tavaliselt kella 10 ajal kohale jõuab. Kahjuks suurema paki puhul toob meie paki kulleriteenus, mis pidavad selle tooma kella 7:30 ja 17:30 vahel. Nagu inimestel ei ole muud teha, kui pakki oodata. Me siis jätsime oma tegemised ära ja ootasime. Mida ei tulnud, oli pakk. Kuri kiri Amazoni, nad vabandasid ette ja taha ja peaksime selle esmaspäeval saama. Kui me mõlemad tööl oleme. Ehk toovad õhtupoole, kui ma ise juba kodus olen. Eks näis.

Muidu elu on viimasel ajal väga kena. Homme teen koristamise, sest meie reisi tõttu ei ole meie tuba kaks nädalat puhastamist näinud. Aknad tahaks ka ära pesta. Ja minu kord on meie ühiskasutatavat vannituba koristada. Ma olen ka ainus, kes seda korralikult koristab. Ma ei ole küll selle üle eriti rõõmus ja mees ütles, et ma ei peaks seda tegema, aga ma kohe ei saa mustas ümbruses lihtsalt trotsist elada. Kui mina ei tee, kes siis veel. Ehk annab see teistele siinsetele elanikele ka rohkem innustust korralikult koristada..

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...