Friday 9 April 2010

Meie aprillikuine reis Saksamaale

Lõpuks panen kirja meie nädalavahetuse reisi ja lisasin päris mitu pilti ka :)

Eelmisel päeval tegin tööl topeltvahetuse ja reisi jaoks pidin end jälle kell 6 üles ajama, seega võite arvata, kui väsinud ma olin. Õnneks elevus sai minust võitu. Päeva marsruut oli London - Brüssel - Köln - Münster.

Londonist asusime teele Eurostariga. Minu esimene kord sellega sõita ja kallis kaasa sai meile esimese klassi piletid. Ehk esimest korda esimeses klassis ka. Ei, me ei ole mingid rikkurid, ta tavatses rongifirmas töötada ja saab pileteid superodavalt ;) Üks sealsetest töötajatest juhatas meid ilusti sisse ja tegi lahkelt meist varajasel hommikutunnil pilti ka:
Istmed olid suured ja pehmed ja mugavad ja laskusid nii mõnusalt pool-lamavasse asendusse. Ja ma paistan päris väsu välja:
Muidugi pidin seda suurt sündmust iga nurga alt jäädvustama:
Esimeses klassiga lisaks suurtele toolidele on ka tasuta ajalehed-ajakirjad ja eine. Sõitsime hommikul, seega saime hommikusööki. Üks kukkel, crossant, jogurt, mahl, palju kohvi ja soe söök, milleks oli parim omlett, mis ma iial saanud olen, praekertulid, seened, grillitud tomat ja vorst. Mulle väga-väga maitses ja hea meelega tahaks veel :)
Sõit läks kenasti ja võttis aega vaid natukene alla 2h. Imekombel ei läinud isegi mu kõrvad lukku, kui me Eurostari tunnelist läbi sõitsime. Igasugustes väiksemates läheb alati, aga seal ei mingit probleemi. Jõudsime siis Brüsselisse, kust pidime järgmise rongi võtma Kölni. Saime osaliseks halvimale klienditeenindusele iial pileteid ostes, kuid eks seda oli oodatagi.
Ma küll nooremana käisin Brüsselis, paar tunnikest saime kesklinnas, ja mulle jättis päris hea mulje, aga seekord tundus Brüssel ikka suht kole. Rongini oli aga aega ja jalutasime natukene ringi ka:
Järgmine rong oli jälle esimeses klassis mõnusate toolidega. Kahjuks süüa sellel tasuta ei antud ja me ei hakanud ka 3 euro eest 0,5l kokat ostma. Õnneks hommikusöögist piisas täiesti.
Jõudsime Kölni, sealt edasi tavaline rong ja saabusime Münsterisse. Seal külastasime mehe väga häid sõpru, kes olid ikka super. Saime alati süüa hästi ja juua hästi :)

Meie teisel päeval käisime nende tädi juures munadepüha söömal, mis jube hea ja eestimaine tundus :) Ilm oli ka super ja istusime palju aias. See on meie võõrustajate koer, kes neil kunagi musi teha ei lasknud. Nimelt oli koerapreili alati mehe peale kade ja kui paar musi tegi, siis naine sai alati haugatuse osaliseks :P
Nende vanaema oli ikka tõeline vanaema ja laual oli nelja erinevat sorti kooke. Väga nämmad olid:
Meie võõrustajate juures oli meie lemmikuks see projektor. Ma olen ammu mõelnud meile ka seda osta, aga me ei ole veel selleni jõudnud. Ostame ennem uue teleri. Aga väga mõnus oli ja ma nõustusin isegi jalkat sealt vaatama:
Tõestus, et me sõime ja jõime hästi:
Teise päeva õhtul käisime ka ühel grillimisel ja seetõttu kolmas päev oli väga vaikne ja kodune.

Neljandal päeval saime väikese tuuri Münsteris. Väga kena väike linn on. Me mehega plaanisime juba saksakeele kursusi, et me ära kolida saaks :)
Ja veel poseerimist..
Hiljem käisime koeraga ka jalutamas. Sellises rajoonis peatusime. Kõik on uhiuued majad ja mõnusalt ruumikad, nagu ka Eesti omad. Mulle pisikesed Inglise elamised kohe üldse ei meeldi. Mulle on vaja palju ruumi ja suuri-suuri aknaid ja palju valgust.
Esmaspäeva hommikul asusime tagasiteele. Perenaine oli armsasti kõik meie kotid ja kingad väikeseid šokolaadimunasid täis peitnud ja me veel koju jõudeski leidsime mõningaid. Seekord oli Kölnis pikem peatus ja käisime seda suurt ja uhket kirikut vaatamas ja pildistamas:
Kuna reisisime riigipühal, siis rongid käisid väga harva. Lisaks veel palju segaseid juhatusi, mitmeid rongisõite ja enese lollust. Me vaatasime oma Eurostari piletilt terve päeva kellaaega, mis kell me Londonisse tagasi jõuame kui Brüsselist lahkumise aega. See oli aga päeva viimane rong ja me olime hea tund aega hiljem. Õnneks saime pileti järgmisele päevale vahetada ja pidime hotellitoa võtma. 89 eurot vaesemad, saime oma suht musta hotellitoa. Õnneks asus see kohe rongijaamast üle tee.
Hommikul helistasin tööle ja teatasin neile, et ma ei saa tulla, sest mul on toidumürgitus. Et nad ikka mulle maksaks :P Mees võttis veel ühe päeva puhkust töölt ja sedasi meie puhkus oligi ühe päeva pikem. Kohe kahju oli tagasi koju meie ühte toakesse tulla, kuid mälestused on lahedad. Suvel teeme ehk veel ühe tiiru sinna :))

2 comments:

  1. kõigepealt ma natuke nurisen: vali järgmine kord pilte üles pannes large variant, nende pisikeste pealt pole MITTE midagi näha, ma lihtsalt ei viitsi iga pilti eraldi lahti klõpsida :P

    aga muidu... whoa! ma ei ole varasemate piltide pealt arugi saanud, et sul NII pikad juuksed on! see profiilipilt petab ka ära - on nii tume, et juuste alumine osa ei paista välja. aga kollase peal oli väga hästi näha :)

    ReplyDelete
  2. Oh, unustasin pisikeseks. Teine kord teen suuremad pildid :)

    Juuksed on mul jah hästi kasvanud. Hiljuti võrdlesin just aastataguste piltidega. Ja mõelda, et veel kaks aastat tagasi olid mul lühikesed kõrvadeni juuksed.. :) Aga viimasel ajal jah kuidagi väga pikaks veninud, isegi kolleegid küsinud, kas on ikka enda omad. Aga on küll :D

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...