Sunday 18 April 2010

Imekena nädalavahetus

Eile lennukid ikka veel ei lennanud ja sain veel ühe vaba päeva töölt. Mees on ka sel nädalavahetusel kodune, seega saime ilusti koos aega veeta. Otsustasime siis raha kulutama minna :) Hommikul võttis ta aega, et jalkat vaadata, kui ma juba ammu valmis olin. Helistasin siis üle suht pika aja koju ja sai mõnus 45minutit telefonil oldud. Ta mäng läbi sai, siis läksime Uxbridge`i. Sai väikeseid nibinaid-nabinaid ostetud. Mehe lemmik riiete pood on jätkuvalt Gap, kust ta endale taas paar asja leidsis ja ma üritasin vaid paari asjaga H&Mis piirduda. Lisaks Burger Kingi kanaburger ja imeilus päev veedetud.

Lisaks ostsin ma endale lõpuks ära jooksmise varustuse. Ma juba paar kuud muudkui mõtlen, et hirmsasti tahaks sporti teha ja kuna meie maja kõrval on park, siis jooksmine on ju kõige odavam ja mugavam. Ostsin ilusa riietuse ja jooksutossud ja nüüd on vaja vaid oodata, kuni mees minuga minna viitsib. Ta ütles, et täna kell 6 ärgata ei taha ja mind üksi ka ei lase minna. Lubas, et täna läheme, aga ilmselt õhtupoole. Kui ta, vanainimene, siis jälle väsinud ei ole :P

Võimalik, et täna teeme grilli ka. Sõber pidi täna Taimaale lendama, aga lennukeid ju ei lähe. Kutsusime hoopis külla, et teeme talle tai grilli hoopis :P

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...