Friday 12 March 2010

Vara üles, vara voodi...

Eilne päev oli mõnus. Peale mõnetunnis logelemist voodis, tegin mõned tiirud poodides. Esialgu sai meie väikeses linnakus käidud. Plaanisin sealt otse kaubamajja minna, aga ma võtsin ainult kaks kotti kaasa ja ühe ostsin juba asju täis. Viisin asjad koju tagasi ja läksin siis suuremale toiduostmisele. Poolel teel sealt tagasi tuli meelde, et unustasin midagi. Kotid olid aga hirmus rasked ja viisin need koju ära, puhkasin tunnikese ja sai jälle linnakus käidud. Lõpuks sai kõik vajalik ostetud ja väsimus oli hirmus. Tavaliselt mees kannab kotte või raskemaid vähemalt, aga seekord olin üksinda.

Õhtusöögiks tegin lõpuks lasanjet, mille retsept tuli siit. Juustukastet oleks pidanud rohkem tegema, aga sain hakkama. Maitseaineid panin ka meie pere moodi, jätsin need värsked vürtsid ära ja panin vürtsikat piprakastet. Ja tulemus oli väga maitsev! Kindlasti läheb kordamisele ja tuleb meie igapäevasesse menüüsse :)

Õhtul kella 19 ajal otsustasime väikese uinaku teha. Sellest ärkasime täna hommikul kell 5:30, kui mehe äratuskell helises :)) Vähemalt seekord sai ta suhteliselt värskelt tööle mindud. Ja mina saan ka täna sama teha, sest homme on minul kell 3 äratus.

Tänane päev on mul kodune. Plaanis raamatut lugeda, Gossip Girli vaadata ja homseks tööpäevaks valmis seada. Kartulisalatit teen ka. Mõnus on :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...