Friday 5 March 2010

Toidu ostmisest, tegemisest ja söömisest igapäevaselt

Me üritame toidu ostmisega alati võimalikult kokkuhoidlikud ja säästlikud olla, kuid ka mitte kõige odavamaid tooteid tarbida. Aeg ja kogemused on näidanud, et natukene kallim pasta maitseb palju paremini kui poe kõige odavam :) Alati teeme kuu alguses suurema ostmise, kus varume kuuks ajaks rohkem asju ja siis järgnevatel nädalatel lihtsalt täiendame seda väiksemate vajalike asjadega, nagu sai, piim jms. Ja natukene luksust ka, Haagen Dazs on Sainsburys ainult £2.50! :))

Eilne poeskäik on minu meelest üle pika aja üks mõistlikemaid. Meie kuivainete kapp on toiduaineid täis ja värsket liha sai ka ostetud nii palju, et nädal otsa saame liha süüa iga päev. Lisaks piisavalt pastat ja pastakastmeid, Philadelphiat (mida me arrrmastame nii saial, soojas toidus ja sellest tuleb parim toorjuustukook), küpsetamiseks asju, näksimist, juurvilju jms. Ja kogu laadung läks kokku £55, mis ei olegi kõige hullem.

Esimest korda ostsin lasanjet, et me saaksime ise teha. Kuna ma seda vaid korra aastaid tagasi teinud olen, siis igasugused head soovitused lasanje tegemiseks on vaid teretulnud :))

Lisaks jäi mulle poes silma butternut squash (ma ei leidnud eestikeelset vastet isegi googlest mitte, aga selline kõrvitsa laadne ta on), mida ma ei ole iial söönud ja millel oli väga soodus hind. Igasugused soovitused ka selle küpsetamiseks on oodatud. Ma tean, et ma võin igal ajal guugeldada, aga minu meelest on teiste isiklikud kogemused ja soovitused palju rohkem väärt.

Täna on mul vaja kaks toorjuustukooki teha, üks meile endale ja üks meie sõbrale sünnipäevaks. Lisaks nurusin mehelt ta imehead kariibide-pilaffi, milles kana esialgu pruuni suhkruga pruunistame, hiljem lisaks kookosepiima ja muid vürtse. Parim toit iial :)

Homme jälle vaja tööle minna ja selleks jälle võisaiad võtan kaasa. No ei oska midagi muud võtta, sest külmikut meil seal ei ole, mikrouuni meil ei ole ja jogurteid ma lennujaama turvast ei saa ka läbi võtta. Ja toit on lennujaamas üle mõistuse kallis. Seetõttu ongi mu tööpäevade menüü väga piiratud. See kuu on küll kiirnuudlitest kopp ees ja varusin endale piisavalt kiirsuppe kaasa võtmiseks (kuuma vett meil automaadist tuleb vähemalt). Peaksin ilmselt usinam olema ise ja salateid rohkem tegema..

1 comment:

  1. minu lemmikud lasanjeretseptid on kõik pärit siit: http://nami-nami.ee/otsing.php?val=lasagne&action=search&retseptid=on
    minule meeldivad need ilma lihata variandid väga!

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...