Tuesday 2 March 2010

Shopahoolikud

Tegime täna natukene ostlemist Uxbridges. Sain endale uue pesukomplekti TK Maxxist ja Marks&Spencerist 5 paari stringe 6 naela eest. Uued mustad sokid ka, mida ma kingadega tööl kannan (saapaid mul ei ole lihtsalt sel aastal) ja mehe pesutagavara sai ka täiendatud. Lisaks ostsime riidenagi, mille saab haakidega üle ukse panna. Vedasime koju ära ja siis avastasime, et see ei mahu meie toa uksest üle. Seega peame jätkuvalt jopesid rauast kardinapuul hoidma, mis mulle üüüüldse ei meeldi. Lisaks veel saiakesed Greggsist ja natukene toidumoona Tescost ja tulime koju tagasi. Nüüd mees vaatab mingit filmi, mina joon Martinit limonaadiga ja sehkendan internetis. Nii mõnus on...

Seekord olen ainult ühe päeva kodune kahjuks korraga. Homme on varajane cover day (lisaks tavalisele 4 tööl, 4 vaba on meil kaks lisapäeva vaja teha kuus) ja ülehomme teen varajases vahetuses ületunde. Siis saan veel ühe päeva puhata (ehk) ja siis hakkab jälle mu neli päeva pihta. Sel kuul plaanis vähe rohkem ületunde teha, sest meid kutsuti Saksamaale munadepühi pidadama ja peale Eestis käimise ei ole me mehega kusagil reisimas käinud. Ma tahtsin küll mais meie pulma-aastapäeva puhul Pariisi minna, aga talle see idee kohe mitte ei meeldinud. Eks siis tähistame koduselt. Või teades meid, siis suudame veel sada korda ümber otsustada :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...