Tuesday 16 March 2010

Mina ja muusika

Teismelisena kuulasin ma väga palju muusikat. Umbes aasta tagasi avastasin, et ma ei ole enam eriti huvitatud. Kuulasin, aga ei olnud vaimustuses. Viimasel ajal on aga minu muusikamaania tagasi tulnud. Seda eelkõige seetõttu, et ma ei kannata bussiga sõita, kui ma muusikat ei kuula. Eile sai just mõned uued albumid telefoni pantud, kuid unustasin oma kõrvaklapid koju. Oi, ma olin kuri enda peale. Aga elasin üle.

Muusika tuleb mul telefonist, milleks on Nokia 5800 XpressMusic. Ma olen suht rahul selle telefoniga, vaid hiljuti tuli üks viperus sisse, mille jaoks pean ma ta parandusse saatma. Seda teen ilmselt selle nädala jooksul. Augustis saan ma oma lepingut uuendada ja siis võtan kindlasti iPhone, mida Vodafone ka lõpuks tegema hakkas. Ja muusikat peab ka sinna mahtuma :) Ma pigem panen kõik vidinad ühte seadmesse, mitte ei kanna telefoni, mp3-mängijat, jms kaasas.

Muustikastiilidest. Viimasel ajal on mulle väga popmuusika meeldima hakanud. Britney, Gwen Stefani, jms. Lisaks ka mõned lood hip-hopist, rnb, jms. Ja Kerli muusika on mulle ka väga meeldima hakanud. Ja üks mu läbi aegade lemmik on siiski KoRn. Jah, väga kirju segu. Jõulude ajal on mu lemmik Tšaikovski "Pähklipureja" :))

Üks mu hetke lemmikuid:

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...