Wednesday 31 March 2010

Lihtsalt suvaliselt praegusest olukorrast

Küll ma olen alles vaikne olnud siin. Elu on lihtsalt nii ilus, et ei saa sellel raisku lasta minna :)

Jätkuvalt ärkab minus ammu peidus olnud shopahoolik. Sai nädalavahetusel jälle mõned väga vajalikud ja mõned väga ilusad asjad endale soetatud. Mõistuse piirides. Mees sai endale nii mõnedki uued tehnikavidinad. Uue kaamera ostsime ka. Teeb küll hästi pilti, aga ma ei ole veel sellega avastanud, kuidas häid makropilte teha. Need on mul ju lemmikud.

Laupäeval käisime üllatussünnipäeval ka. Jõudsime kohale aga 3 minutit peale sünnipäevalast. Mis oli nagunii kaks tundi hiljem peo algusest :P Kiire söök ja jook ja oligi kõik.

Kontsakingad hakkavad mulle ka hirmsasti meeldima. Sellised VÄGA kõrged, mida kandes mu mees mu kõrval tõeline kääbus on. Muidu on ta minust nii sentimeeter pikem. Kuid nad on nii glamuursed ja teevad mu jalad nii pikaks. Ja mehele meeldivad ka :)

Tegin täna üle pika aja lõhet. Ostsin kaks fileed. Panin peale sibulat, võid, majoneesi ja juustu. Mees küll kirtsutas alguses nina, et temal ei kõlba kala süüa, kuid taldrikul ei jäänud midagi alles ja lubas, et võin kunagi veel teha :))

Mind on vallanud taas kunstpäevituse maania. Mõistlikuse piirides nagu alati :) Vaht ja kreem ja lumivalgukesest saab justkui elus inimene. Ja harjutamine on meistriks teinud, väga loomulik paistab välja ilma igasuguste ebamääraste rantidega.

Saksamaale läheme ka võib-olla. Mõni meist (mitte mina) jättis piletite ostmise viimasele hetkele ja me ei pruugigi oma soodukat saada. Eks ma annan aru (nagu Agu Sihvka), kuidas meie nädalavahetus siis kujuneb. Kas Londonis või Munsteris. Ise loodan ikka Saksa peale..

Suvel tahame Eestis ka käia. Juulikuus ilmselt. Kui kutse tuleb :) Ja sügiseks plaanis mu kallis meile lõpuks mesinädalad ka. Taimaal. See tuleb põnev. Plaanida meile muidu väga meeldib :))

Ja vabandust, et praegune postitus nii palju naerunägusid täis on. Elu tundub lihtsalt nii ilus hetkel :))

Head kevadet!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...