Thursday 11 February 2010

Ülevaade

Elasin oma pika tööpäeva üle, wohoo! Ainult oma nuudlid unustasin koju ja sai natukene nälgitud tööl, sest rahakotti kannan ma väga harva kaasas. Out of mind, out of sight. Ja jätkuvalt ei meeldi mulle suuri tehinguid teha, mille puhul pean ma kliendilt võtma passi detailid ja aadressi jms. Ja siis võtab printer 10 minutit, et koopiat teha. Õnneks suht rahulik naine Nigeeriast. Normaalne, kui 5500 dollari kohta öeldakse, et kõik kulutatakse ära. Enamuste kolleegide arvamus on, et eks nad musta äri teevad, kust mujalt need suured summad tulevad. Neid nähes on neil tihti ümbrikutes kümned tuhanded dollarid. Ja alati värsketes 100dollarites. Ei, ma ei ole kade :))

Täna oli igatahes imemagus uni. Täna vaid hiline vahetus, homme sama ja siis VIIS päeva kodus. Oh, kuidas ma seda ootan :) Siis plaanis väga palju teha. Vaja oma NVQ (National Vocational Qualification) asju teha ja raamatut lugeda (Dan Browni "The Lost Symbol" tuli lõpuks Amazonist kohale) ja puhata ka :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...