Wednesday 10 February 2010

Siinse tibi homne pikk päev

Olin täna tööl kohe eriti igavas ja vaikses poes üksinda ja oli palju aega internetis tuhnida. Täna uurisin igasuguseid ilu nippe ja värke ja nüüd on tuhin peal.

Töölt koju tulles sai juusturohket pastat lihapallidega tehtud. Oi kui super hea oli. Hetkel panin veel ühe kihi pealislakki küüntele, et mu tumelilla liiga kiirelt maha ei kuluks. Ei viitsi tööpäevadel küll küüsi lakkida ja järgmise nädala 5. koduseks päevaks tahan erkroosasid, mida ma muidu tööl kanda ei tohiks. Peale seda lähen teen pika dushi juustepesu ja kehakoorimisega. Peale seda plaanis võltspäevitus peale panna, juustesse punupatsid teha, et homme lokid oleks ja siis magama ära minna. Homme on mul topeltvahetus tööl (kella 4:30st hommikul õhtul 22:30ni) ja tean oma korduvast kogemusest, et väsinud olemise teeb vähemalt ilus olemine natukene paremaks. Ehk kella 18 ajal saan und juba, siis saaks 9h iluund ka endale enne homset. Plaanid missugused :)) Ja ei ole tibi :D

Topeltvahetuseks on alati suht tobe süüa kaasa võtta. Lennujaamas on toit nii metsikult kallis ja ma vaene inimene võtan alati oma söögi kaasa. Valmis tehtud homseks kolm võileiba, võtan veel paki kiirnuudleid ja küpsiseid-puuvilja näksimiseks. Eriti tobe on see, et meil ei ole ei mingit külmikut ega mikrot (vähemalt veeautomaadist saame kuuma vett ka), et saaks normaalseid asju kaasa võtta. Lisaks lennujaama turvakontrolli vedelikekeeld välistab jogurti jms kaasavõtu. Vähemalt võileibade katet saab alati vahetada ja kiirnuudlitest ei ole ka veel kopp ees. Veel :))

1 comment:

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...