Tuesday 15 December 2009

Õppida, õppida, õppida.

Täna sai kokatud ja sellest tuleb piltidega sissekanne lähipäevil, täna ei jõua ja homme peale esimest varajast vahetust tööl olen ka ilmselt omadega liiga läbi. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida..

Põhjus, miks sai peale keska lõppu siia maale tuldud oli eelkõige see, et ma ei teadnud, mida ma ülikooli edasi minnes õppida tahaks. Kuueks kuuks vabatahtlikuks tulla tundus palju põnevam ja plaanis oli aasta hiljem ka kooli edasi minna. Saatusel olid aga minuga teised plaanid ning kohtusin oma abikaasaga ja jäingi siia ja asusin hoopis tööle. Meil on kindel plaan mind ikka veel lähiaastatel kooli panna, kui meie majanduslik olukord paraneb ja meespool juhtimise enda kätte võtta saab. Kuigi siin riigis olen palju tähele pannud, et töökogemus loeb palju rohkem kui ülikoolidiplom. On mul mitmeid kolleege, kes küll ärijuhtimist ja juurat õppinud, kuid on minuga samal tasemel tööalaselt.

Kas ma tean nüüd rohkem, mida ma õppida tahaksin? Tuleb tunnistada, et minu soovid on natukene selgemaks muutunud, kuid on väga erinevad.

Esimesena ütleksin, et tahan pangandust/finantsi õppima minna, et ma saaks oma praegust rahanduse tööd jätkata ja edasi liikuda. See tähendaks aga kontoritööd elu lõpuni. Samas oleks see ilmselt kõige rohkem tulevikku tagav ala.

Teiseks pakuksin välja tööd puuetega inimestega, kas tegevterapeudina vms. Olin ju Cardiffis just tööl vaimuhaiglas ja see oli väga kerge ja lõbus seal ikka. Mul nii pere kui ka mitmed tuttavad töötavad puuetega lastega ja see teema on kuidagi hingelähedane mulle.

Kolmas valik, mille üle ma olen viimasel ajal kõige rohkem mõelnud, on kosmeetika ala. Eelkõige kosmeetiku ala, kus teeks erinevaid protseduure inimestele. Juuksuri jaoks ei jõua ma eriti pikalt püsti seista ja maniküür oleks minu jaoks liiga ühekülgne vast. Natukene guugeldasin ja esimene valik ütles mulle £6800 kursuse hinnaks. Mis on pool mu praegust aastapalka! Eks rohkem otsimist ja leian midagi odavamat ka, see oli tõesti kõige esimene pakkumine.

Kuna ma aga oma valiku langetan, ei oska öelda. Loodetavasti 2-3 aasta pärast peaks meil asjad seal maal olema, sest edasi tahan ma väga-väga õppida ja targemaks saada. Ja ehk leian siis neist kolmest väga erinevast valikust kõige hingelähedasema ka :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...