Monday 7 December 2009

Jõuludeks ümmarguseks!

Ma tunnen, et ma natukene paisun. Ei ütleks, et me just niii palju sööme, aga ikkagi. Eks see talveaeg ja minu eestlasest keha valmistub suureks külmaks, mida siin riigis ju ei tule. Eile nt sõin hommikusöögiks mandariini, pirni ja tassi kohvi. See oli kella 12 ajal, mis ju tegelikult nii hommik ka ei ole. Järgmine söögikord tuli aga kella 18 ajal, kui me poest tagasi tulime, sõin kaks pontsikut, glasuuri ja täidisega. Kella 19 ajal valmis mehe tehtud macaroni pie, mille ma tükikese ikka sisse surusin. Ja südaöö paiku filmi vaadates nosisin ära kaks Kinderi shokolaadipulka ka. Nagu ei ole ju palju, kuigi need shokolaadid oleks pidanud puuviljaga asendama. Saan harva pühapäeva hommikuid nautida ja täna siis nautisime. Mees pani mulle taldrikule ühe järgijäänud pontsiku ja tüki õunastruudlit, mis ma eile valmis tegin, aga mida meil enam süüa ei mahtunud. Lisaks tass kohvi ja mandariin. See oli küll paar tundi tagasi, aga ikka veel on väga pall olla. Aga samas.. Kuna siis veel paisuda, kui mitte jõulu ajal? Eile tellisin internetist endale uue jope, et saan oma natukene pehme kõhukese sellega ära varjata. Ja nagunii on plaanis teha tõsised uue aasta lubadused, millest üks on kindlasti vähe rangem söögi jälgimine organismi puhastamise ja kaalulangetamise eesmärgil ja jooksmas plaanin ka käima hakata. Tunnen, et kuigi ma ei ole kunagi suur spordisõber olnud, siis keha vajab rohkem liigutamist ja kõige odavam variant oleks endale korralikud jooksujalatsid muretseda ja ligidal asuvas pargis tiirutamas käia. Aga seniks lihtsalt naudin.. :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...