Tuesday 10 November 2009

Vahejuhtum

Reedene õhtu kell 7 ja vihma sadas ladinal. Kuna olin varajases vahetuses sel päeval, siis kella 7 ajal ma tegin väikest uinakut ja mees ühines minuga. Olime vaid kahekesi kodus ja terve maja oli pime. Järsku ärkasime kolina peale üles (meie magamistoa aken on sisehoovi poole). Mees läks piilus kardina vahelt alla, hõikas: "Kas te otsite midagi?" ja haaras telefoni järgi ja küsis politseid. Nimelt nägi ta kahte musta riietatud nolki, kes olid meie turvavalgustuse maha löönud ja üritasid natukene avatud aknast sisse pugeda. Said korraliku ehmatuse ja pagesid minema. Tuli politsei ja uuris ringi, aga midagi nad ei leidnud. Paar päeva hiljem tuldi sõrmejälgi võtma, aga muidugi olid meie vargad kindaid kasutanud. Midagi nad ei saanud ja tõeline õnn, et me juhtusime kodus olema ja me neid kuulsime. Ehk nüüd oskab majaomanik alumise korruse aknaid korralikult kinni hoida, isegi neid väikeseid õhutuse omi ja parandab värava ka ära. Kui ta liiga ihne pole. Oleks ju tema telefonid ja arvutid ja muu väärtuslik esmalt allkorrusel läinud ja vaevalt vargad meie lukustatud magamistuppa pääsenud oleks. Ehmatus oli minu jaoks üpriski suur, sest selline asi juhtus minuga esmakordselt. Tänu mu mehele, kes oskas väga rahulikuks jääda ja valitses olukorda täielikult!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...