Thursday 12 November 2009

Sünnipäeva virin

Nädal tagasi sai minu teine pool aastakese vanemaks. Olin tema vastu päev otsa väga armas nagu lubatud. Eelmisel päeval sai ka tiramisu valmis tehtud, mida me õhtul sõime. Ma ei leidnud poest küll seda õiget mascarpone juustu ja võtsin selle asemele quarki. Tulemus tuli väga maitsev ja täitsa tiramisu moodi. Eks ma üritan kunagi selle õige juustu ka leida ja küpsised teeks siis ise. Kingitust ma konkreetset mehele ei teinudki. Sai, mida tahtis: järjekordne mäng PS3 jaoks.

Eile nurus ta sõbralt kingituseks veel ühe mängu, mis eile esimest korda välja tuli ja meie Sainsbury kaubamajas oli ülima soodukaga. Selle ta sai ka. Lisaks pidin isegi minna selle mängu pärast järjekorras olema, sest igale inimesele oli vaid üks lubatud. Teine läks muidugi sõbrale endale.

Esmaspäeval minu päev tulemas ja ma ei oota seda kohe üldse. Mitte, et ma kardaks vanaks saada, 21 ei ole mingi suur number, vaid lihtsalt me ei saa midagi suurt nagunii võimaldada, mida tahaks. Teen vast endale küpsisetordi ja joon rummi ja olen õnnelik. Kingitusi sel aastal õigel päeval tulemas ei ole. Vist. Teine pool mul vist midagi ikka internetist tellis, mis siis, et mu enda raha eest. Endale sai laadung meiki tellitud, mida tavaliselt ei teeks. Ma tean, et meie hea sõber ütles, et ta ka midagi tellinud on. Pere toob meile nänni, kui nad aastavahetusel tulevad. USAs elav ämm on viimased paar kuud meile palju riideid-jalatseid ja muud kena kokku ostnud ja peaks paki posti panema varsti, mis ehk detsembri alguses meieni peaks tulema. Ei, ma ei kurda tegelikult. Küll jõuab korralikumat sünnipäevapidu järgnevatel aastatel teha.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...