Wednesday 4 November 2009

Nännipakk

Eile saabus pakiteade minu esimesest tellimusest Fragrance Directist. Elevus oli suur, aga pakile järgi minekuks postkontorisse pidin 24h ootama. Täna hommikul sai varakult üles aetud end ja käisime ära. Mehel tuli samal ajal ka pakk, vähemalt sai kaks pakki ühe käiguga toodud. Mina sain endale järgnevaid meigiasju: Vasakult paremale: Sally Hannseni Triple Strong geel küüntele, kaks Sally Hanseni küünelakki (Marine Scene ja Lavender Envy) ja NYC küünelakk (215).
Revloni Super Lustrous Lip Gloss (Le Chic Peach), Maybelline Super Stay Lip Colour (Pink Spice), Max Factor Masterpeice High Definition Mascara (must) ja teritaja silmapliiatsite jaoks.
Lisaks Elizabeth Ardeni Green Tea parfüüm, mida mul on nii mõningaidki pudeleid eelnevalt olnud ja mis mulle jätkuvalt väga meeldib.
Kogu kraami eest maksin ma koos postikuluga £24.26 (423.28 EEK), mis on täielik soodukas! Ainuüksi see parfüüm tavalises poes oleks selle hinnaga olnud. Olen superrahul ja kavatsen kindlasti sealt ka tulevikus endale nänni tellida :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...