Monday 30 November 2009

Käest ära

Reedel tegime niii suure shoppamise! Kohe naudinguga. Endale sain kaks paari ketse, mõned pluusid, kampsun ja dressipüksid kodus olemiseks. Lisaks Clinique 3-step näopuhastussarja esimest korda proovimiseks. Mees sai endale ühed ketsid, mantli ja Clinique raseerimisvahendid. Eile tegime niii suure toiduostmise. Lisaks natukene jooke (1l Bacardit, kast õlut ja pudel Margariitat). Õhtul käisime naabritel oma rummiga külas. Mida jook edasi, seda vähem tahtsin täna tööle minna. Seega saigi oma purjus pea kell pool 5 üles aetud ja helistasin tööle, et mul on kole peavalu. Ega ma ei valetanud, ma tunnen end väga kehvasti täna :) Homme olen parem tüdruk ja lähen ilusti tööle, ei kaldu õigest teest kõrvale. Täna avastasin, et mehe tehtud pilaf on maailma parim pohmakasöök, natukene avokaadot kõrvale ja piisavalt mahla ja vett ja tundsin end palju paremini. Täna oleme ainult voodis, vaheldumisi teler ja arvuti. Oh kui hea :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...