Sunday 15 November 2009

Juukse jutt

Lisaks küüntega tegelemisega meeldib mulle ka väga enda juuste eest hoolt kanda ja neid ilusti ära sättida. Läbi aegade olen ma loomulikust blondist muutunud punapeaks ja sealt loomulikumaks pruuniks ja nüüd on mul pärast viimast värvimist hoopiski ronkmustad juuksed. Sai endale tukk ka ette lõigatud, milles ma veel jätkuvalt kindel ei ole, aga õnneks juuksed kasvavad. Ka üldpikkust kasvatan ma vaikselt pikemaks ja pikemaks.

Viimasel ajal on mulle väga sajandialguse (vintage ja eelkõige 50ndad) juukstestiil huvi pakkuma hakanud. Algatuse selleks tekkis muidugi paremal asuv daam, Dita Von Teese , kelle Twitteri postitused on väga nauditavalt huvitavad.

Natukene internetikasutamist ja selle aegse stiili austajaid tuleb välja väga palju. Küll on arvutuid foorumeid ja YouTubes on tuhandeid videosid. Väga tänulik olen mitmesugustele tutorialitele, kus õpetatakse täpsemalt ja lihtsamalt erinevaid soengustiile ise koduselt tegema.

Esimesena võlusid mind lokid. Endal on mul loomulikult väga sirged juuksed, mille kohta tihti küsitakse, kas ma neid sirgendan, aga seda ei ole ma veel iialgi teinud. Vahepeal tekib ikka isu millegi teistsuguse järgi ja tavalise punutud kalasabaga teengi lainelisi lokke ka endale. Mul on ka ilusad ja roosad lokitangid (odavamat sorti, kusagilt alelt ostsin), kuid nendega mu pakse juukseid üleni lokki keerata on väga ajakulukas. Eelistan pigem midagi, kus ma õhtul vaeva näen ja hommikul lihtsalt juuksed lahti võtan. Muidugi ei oleks sellega kaasnevat kuumakahjustust juustele ka. Lokirulle on plaanis lähiajal endale kindlasti soetada.

Oma guugeldamises jõudsin ma pin curlideni (otsetõlkes peaks see olema umbes juuksenõela lokk). Lõpetamisest ja pulmadest on mul paras ports juukseklambreid alles ja seega oli see täiesti teostatav. Mõtlesin küll vaba päevani oodata, aga ei jaksanud ja tegin täna esimese katse ära. Aega võttis umbes 20 minutit mul. Juukseid kukkus mul ka suht palju suure katsumise ja kammimise peale ära ning viimne kui üks juuksenõel on mul peas nüüd. Loodan nad kõik ikka homme üles ka leida. Tulemus on natukene sassine, aga see on ka minu kõige esimene kord seda teha. Samas leian, et täiesti ühtlasel juuksel oleks seda palju kergem teha, mul on aga väga järguline lõikus. Tulemust jään huviga ootama ja ööseks olen selline (tegelikult siidisall on juuste peal, et neid laiali ei magaks):
Teen homme endast lokilisena ka pilti ja jagan lähipäevil muljeid :))

Kindlasti kavatsen seda meetodit veel ja veel harjutada. Lisaks tahan endale soetada selle soengu jaoks natukene õigemad juukseklambrid, mis kindlamalt juukseid kohal hoiaksid.

Oma pika juuksejutu lõpetuseks natukene pildimaterjali ka, mis mind inspireerinud on (paar pilti ka sõrmelainest (finger wave), mida tahaks ka väga ühel heal päeval proovida):




No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...