Monday 19 October 2009

X-Factor

See aasta jälgin esimest korda järjekindlalt X-Factorit, mis on sarnane Eestis oleva "Eesti otsib superstaari". Abikaasale see küll hästi ei meeldi, aga aeg-ajalt võin ma ju oma tahtmist ka saada. Sel on nädalavahetusel kaks saadet. Laupäeval laulavad kõik osalejad oma laulu ja kogu saade kestab kaks tundi. 24h on telefoniliinid rahvale hääletamisesk avatud. Pühapäeval on saade, kus saadakse teada, kes välja langeb. Lisaks veel esineb saates mõni tuntud laulja, kes sel nädalal on finalistidega kohtunud ja nõu andnud. Eelmisel nädalal oli selleks Robbie Williams. Sel nädalal nõustas ja laulis Whitney Huston, kellel kleit lahti tuli ja kes nii minule kui ka paljudele teistele tundus kui pilves olevat. Lisaks tegi saate kohtunik Cheryl Cole ka loo, millest enne palju meediakära oli, et kas ta ikka suudab laivis laulda. Minu meelest ta laulab keskpäraselt, aga tantsib küll hästi. Kuni jõuludeni on see saade mu väike guiltly pleasure ja ootan huviga tulemust. Enda lemmikut mul veel tekkinud ei ole.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...