Sunday 25 October 2009

Suvalised nopped

- Reis jääb ära. Palka tuli vähem, kui lootsin ja teeme teine kord. Teeme kodus torti ja ostame napsu kõrvale ja aitab ka.

- Tegin just tiiru üle pika aja rate.ee´s, kuhu ei ole sada aastat sattunud. Uurisin endisi klassi- ja koolikaaslasi ja imestasin kui paljud ikka lapsevanemad juba on. Mitmed kahekümnesed on juba teist tiiru emmed! Ja Orkutis avastasin, et mu keska aegne pinginaaber ka abieluranda sõudnud. Tore näha, et Eestis ikka noored ka seda teevad!

- Jätkuvalt ei ole ma suutnud X Factoris oma lemmikut valida. Nad on ju kõik nii kuradima head!

- Tegin täna saia ja kringlit ja mehe soovitusel panin taignasse kookoshelbeid ka. Väga hea tuli, seda peab kindlasti kunagi kordama.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...