Tuesday 6 October 2009

Raining cats and dogs

Juba paar päeva on tüüpiline Inglise ilm olnud - lakkamatu vihmasadu. Eks peab hakkama nüüd vihmavarju jälle alati kaasas kandma. Ma küll ei tea, mis ma oma tavapäraste madalate kingade asemel kannan, et tööl pärast märgade varvastega olema ei peaks.. Küll välja nuputan.

Tööst ka natukene, juhatajat minust ei saa. Valisid minuga samast terminalist ühe naise, kes küll seda väärt on ja siis ühe noore kuti, mida ma ei mõista, sest ta pigem selline, kes leiab alati vabandust mööda ilma ringi jalutada, kui tööd teha. Kuid eks nad ise teavad paremini. Mul on isegi hea meel, saan rutem firmast minema. Järgmisel vabal päeval teen oma CV vähe ahvatlevamaks ja asun töökohtadele kandideerima.

Tegin natukene muutust ka, sai endal juuksed eelmine nädal lõpuks mustaks värvitud. Sai küll piltidel ja päris elus imetletud naisi, kellel olid süsimustad juuksed ja mulle hakkas kohe väga meeldima. Nüüd olen ise ka veelgi tumedamate juustega ja olen superrahul :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...