Tuesday 20 October 2009

Lugeja

Kunagi ammu sai üks kaunter oma blogiga lingitud, kuid see näitas aiateibaid. Eile leidsin uue ja väga hea BlogCounteri, mis mul paremal all nurgas ilusti tiksub. Hakkasin nullist lugema ilusti ja täna olen ma positiivselt üllatunud. Ma arvasin, et ma olen ainus inimene maamunal, kes aeg-ajalt oma lehel käib. Okei, teadsin, et paar tuttavat ka aeg-ajalt siia pilgu peale viskavad. Kuid 24h jooksul on päris mitu inimest siin uudistamas käinud. Aitäh teile :D Mul on kohe motivatsiooni rohkem ja tihedamini siin kirjutada ja heietada.

2 comments:

  1. noh, mina ikka ka! Enamjaolt loen ikka làbi Google Reader-i ja statistika jaoks kasutan Google Analytic-sit ;)

    ReplyDelete
  2. Mul ka blogilistis ikka, hoian kursis end su uusimate tegemistega :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...