Monday 19 October 2009

Hamba saaga jätkub

Hambaarsti juures sai umbes nädal tagasi ära käidud. Sain aja samaks päevaks õnneks. Arst siis vaatas suhu, koputas suhteliselt kõvasti mu hammaste pihta, et milline siis valu teeb. Nagu ma aru sain, kui ma valuvaigisteid täis olin. Tegi röntgeni ja saime teada, et mu alumise hamba auk on juba närvideni. Mingit juurekanalit ei ole mõtet teha, vaid hoopis hammas välja tõmmata. Kuna mul oli ige ja põsk paistes, siis ei saanud nad kohapeal midagi rohem teha ja kirjutasid mulle antibiootikumid välja neljaks päevaks. Selle 10 minuti eest, mis ma seal olin, maksin £16.50 ja rohtude eest £7.20. Täna võtsin viimase ja valuvaigistite vaba olen kaks päeva olnud. Tunne on hea, aga väga kardan, et valu tuleb tagasi, kui ma seda kõige vähem ootan. Lähipäevil pean kindlasti mõnele lähemal asuvasse hambaarsti kliinikusse helistama, et endale oma hambaarst organiseerida ja siis järgmiseks kuuks ehk aja, et ma saaksin oma katkisest hambast lahti. Järgmine £45.60 läheb siis. Seda kõike kusjuures haigekassa all, eraravi oleks oma kolm korda kallim. Perearsti peaks ka endale otsima enne kui liiga hilja.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...