Sunday 6 September 2009

Väike vahepala

Lõpuks ometi kolm vaba päeva! Eileõhtune vahetus oli küll üle prahi naljakas, töötasin ühes poes koos ühe tüdrukuga Somaaliast ja ühte naisega Filipiinidelt. Ma ei ole kunagi tööl nii palju naernud, tõsiselt. Mul on üleüldse väga rahvusvaheline kollektiiv, ma muidugi ainus eestlane nagu alati, aga eks teen sellest postituse kunagi teine kord.

Asjad tunduvad paremuse poole minevat, hoiame pöidlaid igatahes. Tahaks oma peret aastavahetusel ikka oma korteris vastu võtta, mitte ei peaks neid hotelli ööbima saatma. Ja eks see meilegi parem ole, praegune elukorraldus teeb mõlemat tihti väga pingeliseks. Aga vähemalt on meil palju unistusi, mille poole püüelda :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...