Tuesday 15 September 2009

Eilne pildis

1) Ma armastan hiina toite ja mehe tehtud styr-fry in lihtsalt super. Kana on küll kerge kariibi alatooniga ja eelistame seda väga vürtsikaks teha. Lisaks poest valmis styr-fry juurviljade segu, paar paprikat ja ananassitükke ja kastet ja vürtsi. Ma võiks seda absoluutselt iga päev süüa!

2) Väiksena kasvasid meil rabarberid koduaias ja sügis oli alati täis rabarberi- ja õunakooki. Igatsus tuli peale ja tegin eile rabarberikooki. Rabarberi ostsin konserveeritud purgis, sest värske oli minu meelest liiga kallis. Maitse oli super!
3) Viitsisin küüntele lisaks tavalisele lakile natukene vidinaid ka peale teha. Tulemusega olen väga rahul, isegi paremale käele vasaku käega tehtu tuli väga super välja.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...