Thursday 27 August 2009

Vahepeal ikka juhtub

Nagu tavaliselt varajases vahetuses töötades, ärkasin kell 3 öösel ilusti üles. Kiire dušš, juuksed kontrolli alla ja kerge meik, et kliente ära ei ehmataks. Sain vormi selga ja isegi hommikusöögi söödud. Kohustuslik kohv, et end ilusti üles saada. Olime valmis bussijaama minema, kui mul oli vaja vaid prilliklaasid üle puhastada. Ja siis see juhtuski! Järjekordselt suutsin ma prillidel ninatoe ära murda. Tööl teatakse täna, et mul on kole kõhuvalu ja seetõttu sinna ei jõudnudki. Prillideta olen ma põhimõtteliselt pime ja läätsed on mul ammu läbi ja varu varianti ei olegi. Meik uuesti maha ja magama minek ja alles keskpäeval ärkasime.
Prillipoes, kus ma viimati ka parandamas käisin, oldi lahke ja pandi uus ninatugi ilma rahata. Tasuks selle eest, näitasin enda huvi silmakontrolli ja uute läätsede jaoks. See on ka kindel plaan, saab vähemalt otsakorraldusega maksta ja uued läätsed saadetakse ilusti koju. Vaid paar silmakontrolli tuleb läbida, mis kumbki 20 naela (umbes 360 krooni) maksma lähevad. Mida vaja, seda vaja.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...