Wednesday 26 August 2009

Sügis käes, sügis käes!

Esmakordselt tundsin täna sügise tulekut. Viimasel ajal on ilm väga hea olnud ja ei mäletagi, millal viimati tööle vihmavarju kaasa võtsin. Seekord ma seda aga kahetsesin. Terve bussisõidu koju ladistas kõvasti vihma. Bussijaamast on mul aga ilus 15minuti jalutus koju. Käed tasku ja asusin siis selle padukaga teele. Prilliklaasid vajasid puhastust, krae oli vett täis ja varbavahed lirtsusid. Üks kvartal enne koju jõudmist vihm lõpes ja isegi päike tuli välja! Homme vean truult vihmavarju kaasa ja üritan mitte nii väga tähele panna, kui palju kolletunud lehti juba maas on.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...